خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع):

مردم رکن اصلی راهبرد دفاع از نظام اسلامی هستند

حجت الاسلام کمالی با بیان اینکه مردم رکن اصلی راهبرد دفاع از نظام اسلامی هستند، گفت: برگزاری انتخابات پرشور در کشور می‌تواند عامل نرم بازدارندگی دشمن باشد.
کد خبر: ۹۵۶۵۹۹۷
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام کمالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام، در نشست تبیینی «روایتی از جنگ اقتصادی» که با حضور جمعی از فرهنگیان و تبیین گران شهرستان بیرجند برگزار شد، گفت: به تعبیر امام راحل انقلاب اسلامی توانست پوزه استکبار جهانی را بر خاک بزند.

وی عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی برای ملت‌های آزادی خواه یک الگوست، که کشور‌های جهان توانستند در عین استقلال، سلطه ناپذیر باشند.

حجت‌الاسلام کمالی ادامه داد: هدف دشمن استحاله جامعه اسلامی و بدنبال آن براندازی نظام اسلامی است.

وی بیان کرد: راهبرد دشمن برای رسیدن به اهدافش تغییر ذائقه ملت ایران در هر زمینه‌ای با استفاده از بستر مجازی و دلسرد کردم مردم از نظام اسلامی است‌

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) مطرح کرد: در هر کجا از دنیا که به برکت جمهوری اسلامی دکترین انقلاب اسلامی مطرح شود، قطعا طومار استکبار را درهم می‌پیچد.

وی با بیان اینکه مردم رکن اصلی راهبرد دفاع از نظام اسلامی هستند، گفت: برگزاری انتخابات پرشور در کشور می‌تواند عامل نرم بازدارندگی دشمن باشد.

حجت الاسلام کمالی بیان کرد: امید آفرینی در جامعه امروز مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) افزود: دشمن هر روز با تنگ‌تر کردن حصر اقتصادی بدنبال ناامید کردن مردم ایران است، اما افراد نجات بخش بدنبال فرمایشات راهگشا مقام معظم رهبری برای رفع مشکلات اقتصادی مردم وارد صحنه شدند.

وی، از تشکیل قرارگاه جهاد تبیین در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: امروز بر همه ما واجب است که در زمینه جهاد تبیین تلاش و فعالیت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار