خبرهای داغ:
سردار میرزایی عنوان کرد

ضرورت بیان دستاوردهای انقلاب برای جوانان / بیان وصیت شهدا برای ما چراغ راه است

همدان-مسئول مجمع راویان استان همدان گفت: امروز ما باید دستاوردهای انقلاب را برای جوانان بیان کنیم تا ارزش و جایگاه شهداء را بدانند.
کد خبر: ۹۵۶۶۰۱۳
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار رضا میرزایی در یادواره ۴۶ شهید شهرک طالقانی و منطقه فرمانداری نهاوند اظهار کرد: ما هرچه داریم از شهدا داریم.

وی با اشاره به شهادت سردار سید رضی موسوی گفت: این شهید بزرگوار از یاران نزدیک و بازوی شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

مسئول مجمع راویان استان همدان با اشاره به فرماندهان شهید شهرستان نهاوند بیان کرد: در زمان جنگ، نهاوند نیروخیزترین شهر استان بود و رزمندگان زیادی در دوران هشت ساله دفاع مقدس حضور داشتند و سرداران بزرگی از جمله شهید سلگی، شهید طالبیان و شهید امیدی را تقدیم انقلاب کردند.

وی با مقایسه ایران قبل از انقلاب و بعد از انقلاب گفت: ما با یک ایران متروکه که هیچ امکاناتی نداشت و حتی پزشکان خود را از  بنگلادش، پاکستان و هندوستان تامین می‌کرد روبرو بودیم و امروز ما باید دستاوردهای انقلاب را برای جوانان بیان کنیم تا ارزش و جایگاه شهداء را بدانند.

سردار میرزایی عنوان کرد: اگر ما از فلسطین و غزه دفاع می‌کنیم وظیفه دینی و اسلامی ما است و ما وظیفه داریم از مظلومان دفاع کنیم؛ همچنین ما برای امنیت ایران و دفاع از کشور خود باید با اسرائیل مبارزه کنیم.

وی با بیان اینکه ما باید راه امام حسین(ع) ادامه دهیم و این راه تا ظهور امام زمان(عج) ادامه دارد، گفت: وصیت شهدا برای ما چراغ راه است.

مسئول مجمع راویان استان همدان گفت: شهدا به سه موضوع حساس بودند که بیش از 400 هزار بار به آن اشاره کرده‌اند که اطاعت از ولایت، رعایت و حفظ حجاب توسط زنان، نماز و عمل به واجبات است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات