نشست روشنگری با محوریت ازدواج آسان به مناسبت سالروز رحلت ام البنین سلام الله علیها در پایگاه امام خمینی (ره) شهر پردنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۶۰۲۹
|
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال بختیاری؛به مناسبت سرکار خانم مرضیه کاظمی با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها بیان داشت: ازدواج آسان به ازدواجی گفته می شود که پایه و اساس این ازدواج بر این اساس ساده زیستی و دور از هر گونه تجمل گرایی بنا شده باشد.

وی، بر رواج سبک ازدواج آسان در جامعه تاکید کرد و گفت: زوج‌های جوان از چشم و هم چشمی و مقایسه زندگی خود با دیگران پرهیز کنند چرا که این امر ناپسند مانع خوشبختی و سعادت آنها در زندگی مشترک می‌شود.

سرکار خانم کاظمی، در پایان افزود: اگر چنانچه کسی بخاطر مال و جمال ازدواج کند، طبق روایت ممکن است خدای متعال مال و جمال را به او بدهد و ممکن هم هست که ندهد. اما اگر چنانچه برای تقوا و عفاف قدم بگذارد و ازدواج بکند، خدای متعال به او مال و جمال هم خواهد داد. ممکن است کسی بگوید جمال که اعطا کردنی نیست؛ یک کسی یا جمال دارد یا ندارد! معنایش این است که چون جمال در چشم شما و دل شما و در نگاه شماست، اگر انسان کسی را خیلی هم جمیل نباشد، دوست داشت او را جمیل می‌بیند. وقتی کسی را دوست نداشت هر چقدر هم جمیل باشد به نظر او زیبا نمی‌آید.

ارسال نظرات