معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: در گفتمان جهاد سازندگی، مشکلات کشور بدون حضور و قیام مردم قابل حل نیست و قیام جوانان برای جهاد سازندگی لازم است.
کد خبر: ۹۵۶۶۱۱۸
|
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، سید امیرحسین مدنی در جمع دستیاران مردمی‌سازی فرمانداران شهرستان‌های خراسان رضوی در مرکز پیشرفت منطقه‌ای سرخس با بیان اینکه گفتمان جهاد سازندگی در حال احیا است، گفت: همه کنار هم بودن به معنی جهاد سازندگی است و جهاد سازندگی برای این است که افراد قیام کنند و برای پیشرفت مبارزه کنند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با بیان اینکه جهاد یعنی آن جایی که دشمن هدف گرفته است را حفظ کنیم، افزود: الان یکی از نقاطی که دشمن مورد هدف قرار داده، مسائل تبیینی است و در این زمینه رهبر انقلاب دستور جهاد تبیین دادند.

وی افزود: پیشرفت و سازندگی هم نیز یک نقطه‌ای است که دشمن روی آن تمرکز کرده است و نمی‌خواهد پیشرفتی داشته باشیم و ما باید مسائل حوزه پیشرفت کشور را جلو ببریم.

مدنی با تاکید بر اینکه توجه به محرومان هدف انقلاب و این دولت است، افزود: برگرداندن یک مجموعه‌ای مثل جهاد سازندگی که تعطیل شده است موضوعات زیادی دارد و مطالعاتی که در دنیا درباره جهاد سازندگی وجود دارد از آن چیزی که در کشور ما است بیشتر است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری بیان کرد: ما در این دولت به لزوم احیای جهاد سازندگی رسیدیم و رهبر معظم انقلاب نیز درباره این مسیری که شروع کردیم فرمودند اقداماتی که انجام می‌دهیم باید اقیانوسی را متلاطم کند.

وی بیان کرد: سازماندهی جهاد سازندگی باید در قالب همه با هم باشد و همه باید احساس کنند در جهاد سازندگی هستند.

مدنی عنوان کرد: در گفتمان جهاد سازندگی، مشکلات کشور بدون حضور و قیام مردم قابل حل نیست و قیام جوانان برای جهاد سازندگی لازم است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: باید طوری جهاد سازندگی و مجموعه‌های مردمی کنار هم باشند که تغییرات دولت‌ها تاثیری روی آنها نداشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها