خبرهای داغ:
شاهرود_ رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان گفت: اطاعت از، ولی فقیه و جهاد تبیین مهمترین وظایف امروز مسئولین و مردم است.
کد خبر: ۹۵۶۶۲۴۱
|
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴

اطاعت از، ولی فقیه و جهاد تبیین از وظایف اصلی در جامعه استبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام یاسین راد در مراسم بزرگداشت شهدای بصیرت به مناسبت حماسه نهم دی در گلزار شهدای شاهرود با حضور مسئولان شهرستان با اشاره به آیات قرآن مبنی بر توجه به ایام الله و تذکر بودن آنها، به فتنه ۸۸ اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب اسلامی در بیانات خود بر روشنگری بر خاموشی فتنه‌ها تاکید و بصیرت را چراغ مه شکن این فتنه‌ها بیان فرمودند.
او با بیان اینکه کارشناسان در باب فتنه ۸۸ خسارت‌های آن را بیشتر از جنگ هشت ساله عنوان کرده اند و رهبری انقلاب تاکید فرمود آن‌ها که نقشی در این فتنه داشتند قابل بخشش نیست.
رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان شاهرود با اشاره به سخن نتانیاهو که گفته بود اصلاح طلبان سرمایه‌های مادر ایران هستند، گفت: در فتنه ۸۸ اهدافی دنبال شد که شکاف بین آحاد ملت و تسخیر و براندازی ایران از مهمترین آنهاست.
او به آسیب‌های فتنه ۸۸ اشاره کرد و افزود: پیروزی بزرگ انتخابات را به کام مردم تلخ و حرمت سکنی و‌حمله به ارزش‌ها و امیدوار کردن دشمنان و خسارت‌های مادی که بالغ بر ۳۲۴ هزار میلیارد تومان و باج خواهی در قضیه هسته‌ای و ضربات بر حیثیت ایران در عرصه بین المللی از آسیب‌های این فتنه بوده است.
یاسین راد به دستاورد‌های این فتنه نیز توجه داد و گفت: شناخت پشت پرده برخی افراد و احزاب و مدیریت امت اسلام با ولایت مقام معظم رهبری و تقویت دشمن شناسی و گونه‌های مختلف دشمن شناسی، شناخت شیوه‌های جنگ افزاری دشمن و جنگ‌ترکیبی، بالا رفتن توان اطلاعاتی و نظامی و باور دشمن به توانمندی‌های رهبری از دستاورد‌های این فتنه بوده است.
رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان شاهرود با اشاره به وظیفه مردم در مقابل فتنه دشمنان اظهار کرد: مهمترین وظیفه اطاعت از، ولی امر مسلمین است و جهاد تبیین با ارائه توانمندی‌ها و افتخارات و تقویت سواد رسانه و پاسخگویی به شبهات که متاسفانه ضعیف عمل کرده ایم و دانشگاه‌ها و مراکز تولید فکر باید در این مسیر تلاش کنند.
او ادامه داد: قوی‌تر شدن انقلاب در تمام عرصه‌ها و تشویق همه به حضور در انتخابات و امید به آینده و برنامه ریزی در تقویت سبک زندگی اسلامی از وظایف همه در قبال انقلاب اسلامی و مقابله با فتنه‌ها است.
در این مراسم که معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود، مدیران دستگاه‌های اجرایی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان و مسئول بسیج رسانه شهرستان و خانواده شهدا و ایثارگران حضور داشتند، مرثیه سرایی در وصف حضرت ام البنین و تکریم مادران و همسران شهدا برگزار و در پایان مسئولین با حضور در گلزار شهدا با مقام شامخ شهدا تجدید میثاق کردند.
این مراسم به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود در راستای بزرگداشت حماسه نهم دی و شهدای بصیرت برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها