روایت متفاوت از حضور نوجوان آملی دهه نودی در تشییع یار حاج قاسم/ نسل سلیمانی ها ادامه دهنده راه شهدا هستند

آیین تشییع سردار شهید سید رضی موسوی، مستشار نظامی با سابقه ایران در سوریه و مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت با حضور مسئولان و عاشقان راه شهدا و مردم ولایتمدار در تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۶۲۴۸
|
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران؛ اقشار مختلف مردم از دور و نزدیک در آیین تشییع سردار شهید عزیز در میدان امام حسین(ع) تهران آمدند تا به دشمنان اسلام باردیگر نشان دهند نه تنها در مبارزه با ظلم و فساد دچار نا امیدی نیستند، بلکه با شهید شدن هر یک از رزمندان و فرماندهان بر اراده آنها در مقابله با ظلم و ستم افزوده می‌شود.

و اینگونه عاشقان راه سالار شهیدان و یارانش از نقاط مختلف ایران اسلامی برای تشییع یار دیرین حاج قاسم خود را به پایتخت ایران اسلامی رساندند تا نشان دهند که همچنان پای آرمان های انقلاب و قدردان شهدا هستند.

در این میان نوجوان انقلابی از شهرستان آمل همراه با خانواده اش در آیین تشییع سردار شهید حضور پیدا کرد که نشان دهد ره آورد این نسل سلیمانی آزادی قدس سرافراز خواهد بود و راه شهدا را ادامه خواهد داد.

محمدفاضل کتابی از شهرستان آمل که به عشق یار حاج قاسم از شهرستان آمل به میدان امام حسین تهران رفت، می‌گوید که امنیت امروزش را مدیون شهدا میداند وبا قدم گذاشتن در تشیع پیکر شهدا فقط انجام وظیفه اش را انجام داده است .

این نوجوان مازندرانی در ادامه عنوان کرد: ما دانش آموزان باید ادامه دهنده راه شهدا و گوش به فرمان رهبر عزیزمان باشیم و هر زمان هم که لازم باشد جانمان را برای دفاع از انقلاب و وطن می‌دهیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها