مسئول فضای مجازی سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: در رویداد تولید محتوای دیجیتال امسال در ایلام ۵۰ نفر در قالب ۱۸ تیم رقابت خود را آغاز کردند.
کد خبر: ۹۵۶۶۲۵۱
|
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، صادق حیدرخانی گفت: امروز دشمن با استفاده از فضای مجازی و انجام تولیدات در زمینه‌های مختلف باعث به دنبال انحراف اذهان جوانان و نوجوان و دورشدن از ارزش‌های دفاع مقدس است.

 

مسئول فضای مجازی سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام در ادامه گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج هدف شناسایی استعدادهای برتر در حوزه فضای مجازی، ارتقا و رشد توانمندی فنی و خلاقانه شرکت‌کنندگان ارائه توانمندی‌های تخصصی در حوزه فضای مجازی و حرکت به سمت نهضت تولید محتوای دیجیتال بومی هر ساله با شرکت تیم‌های مختلف برگزار می‌شود.

 

وی بیان داشت: در رویداد تولید محتوای دیجیتال امسال در ایلام ۵۰ نفر در قالب ۱۸ تیم که هشت تیم پویانمایی، ۶ تیم برنامه‌نویسی تلفن همراه، سه تیم بازی‌های تلفن همراه رقابت خود را به مدت ۴۸ ساعت آغاز کرده که از این تیم ها ۱۵ تیم آقایان و سه تیم بانوان است.

 

حیدرخانی گفت: نکته قابل‌توجه در این رویداد حضور اقشار سنی مختلف و خانم‌ها برای اولین‌بار در ایلام است که از طیف‌های سنی مختلف از مدرک تحصیلی دیپلم تا دکترا در این رویداد شرکت داشتند.

 

مسئول فضای مجازی سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: این رویدادها زمینه ظهور استعدادهای جوانان و انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی را در حوزه فضای مجازی فراهم می‌آورد. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار