خبرهای داغ:
دامغان_ سرهنگ پاسدار محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان به مناسبت یوم الله ٩ دی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۶۶۳۷۹
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان به مناسبت بزرگداشت یوم الله ٩ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
«فَاصْبِرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلا یَسْتَخِفَّنَّکَ الَّذِینَ لا یُوقِنُونَ»

در این روز (نهم دی)، مردم بر اساس وظیفه دینی خود به میدان آمدند تا نشان دهند بر خلاف تبلیغات فتنه‌گران، مردم ایران ضمن پایبندی به نظام جمهوری اسلامی از عزم و اراده دینی استوار برخوردارند. (مقام معظم رهبری)

روز ٩ دی، روز گشایش فصل تازه‌ای از بصیرت و حرکتی خودجوش و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است و پیام اصلی مردم در این روز، پایبندی همیشگی به ارزش‌های دینی، پیروی از راه امام خمینی (ره) و شهیدان، نمایان شدن روح ولایت و وفاداری نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

خلق حماسه نهم دی، متعلق به ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی است که مردم هوشیار ایران با توصیه‌های رهبر فقیه انقلاب، خط بطلانی بر توطئه‌ها و حمایت‌های آشکار سران استکبار جهانی و هجمه‌های رسانه‌ای آنان کشیدند و نقطه عطفی را در تاریخ انقلاب اسلامی به وجود آوردند.

ملت شهیدپرور ایران ثابت کرده است که همیشه در مقابل استکبار ایستادگی کرده و با قدرت تمام فردا در نهم دی‌ماه در همه نقاط کشور در صحنه حاضر می‌شوند و این حضور گسترده ملت ایران هم اظهار همبستگی با کودکان و مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان و هم فریادی از سربصیرت در دفاع از ارزش‌ها و پیروی از رهبری خواهد بود.

اینجانب ضمن بزرگداشت یوم الله نهم دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» از عموم مردم ولایتمدار شهرستان دامغان دعوت می نمایم تا با حضور گسترده خود در اجتماع باشکوه بزرگداشت روز بصیرت ضمن تجدید عهد با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی مقام عظمای ولایت و خون پاک شهدای والامقام، برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات دامغانِ ولایتمدار و شهید پرور بیفزایید. 

سرهنگ پاسدار محمد حسین تقی پور
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان

ارسال نظرات
پر بیننده ها