زنجان-جمعی از مسئولین زنجان در بیانیه ای مشترک از آحاد مردم برای حضور پرشور در مراسم بزرگداشت سردار شهید سید رضی موسوی دعوت کردند.
کد خبر: ۹۵۶۶۴۰۴
|
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹

دعوت جمعی از مسئولین زنجانی برای حضور پرشور مردم در مراسم بزرگداشت سردار شهید رضی موسوی

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ آیت الله علی خاتمی؛ امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، دکتر محسن افشارچی؛ استاندار، سردار جهانبخش کرمی؛ فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)، عباس برزگر؛ رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران و حجت الاسلام علی ناصر؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در اطلاعیه‌ای مشترک از عموم مردم شهید پرور و انقلابی زنجان برای حضور در مراسم بزرگداشت سردار شهید سید رضی موسوی دعوت کردند.


متن اطلاعیه به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
"تکریم شهیدان، تکریمِ ایثار و اخلاص است، تکریم دل‌های نورانی و جان‌های لبریز از صفا و نورانیت است". رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)
شهادت سردار رشید سپاه اسلام سید رضی موسوی به دست اسرائیل جنایتکار قلوب مردم ولایتمدار، انقلابی و مومن ایران اسلامی و سایر آزادی خواهان جبهه‌های مقاومت جهان اسلام را جریحه دار کرد و سبب انسجام، وحدت و تقویت جبهه مقاومت اسلامی شد.
خدمات ارزنده و حیاتی این شهید بزرگوار بر هیچکس پوشیده نیست و بدون شک بخشی از امنیت امروز کشور مرهون خون پاک مجاهدت‌های خالصانه و شجاعانه این سرداران دلیر است که در خط مقدم جهاد و مقاومت به عنوان پرچمدار عزت اسلام و ایران، رمز ایستادگی و وفاداری را به همگان آموختند.


اینک ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر امام زمان (عج) و نائب برحق ایشان امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران علی الخصوص خانواده معزز سردار شهید سید رضی موسوی، مراسم بزرگداشتی با حضور خانواده این شهید بزرگوار و عموم مردم شهید پرور و انقلابی، یکشنبه ۱۰ دی ماه از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۶:۳۰ در محل حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود؛ لذا از مردم شریف استان زنجان دعوت می‌شود به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های امام (ره) و منویات رهبر معظم فرزانه انقلاب در این مراسم حضور به هم رسانند.


امید که در سایه عنایات حضرت باری تعالی و در پرتو آرمان‌های امامین انقلاب، پایمان در پیمودن راه نورانی شهدای گرانقدر، نلغزد و بتوانیم با تأسی از زندگی سراسر درس این عزیزان، آینده‌ای روشن را برای ایران اسلامی ترسیم نماییم.


گفتنی است سردارسرتیپ پاسدارشهید سیدرضی موسوی دردوران نوجوانی درزنجان سکونت داشت وازسال ۱۳۶۱به عضویت سپاه زنجان درآمده ودرواحد مخابرات سپاه فعالیت می‌کرد که همرزم رزمندگان زنجانی درعملیات‌هایی مثل فتح المبین و محرم وبیت المقدس وخیبر بود.


وی ازاوایل سال ۱۳۶۳ بقصدحضور
درجبهه مقاومت عازم لبنان شده
ودرکسوت مستشاری تازمان شهادت درلبنان وسوریه درامرپشتیبانی جبهه مقاومت بویژه درکنار سرداردل‌ها حاج قاسم سلیمانی حضورتاثیر گزار داشت.


علی خاتمی
نماینده ولی فقیه و امام جمعه


محسن افشارچی
استاندار


جهانبخش کرمی
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)


عباس برزگر
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران


علی ناصر
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات