به مناسبت فرارسیدن هفته مقاومت، صبحگاه مشترک نیروی نظامی و انتظامی با حضور پرشور جمعی از خواهران و برادران بسیجی شهرستان فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۶۴۴۶
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان چهارمحال بختیاری؛ فرماندار شهرستان گفت: انتخابات به انسجام، وحدت و برابری بیشتر در کشور می‌انجامد و نیاز است با درایت و هوشیاری نسبت به انتخاب فرد اصلح اقدام کرد تا گفتمان انقلابی شکل بگیرد.

سید هادی صالحی افزود: جوانان باید مردم را برای مشارکت در انتخابات تشویق کنند تا شاهد انتخاباتی پرشور و حضور گسترده مردم باشیم.

وی،با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار برجسته جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: بصیرت و بیداری مردم وفادار کشورمان در دشمن شناسی و فتنه سوزی در نهم دی ماه سال ۸۸ نمایان شد.

در آغاز مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان با خیر مقدم گویی و تقدیر از حضور پرشور بسیجیان اظهار داشت: انتخابات اسفندماه بزرگترین رویداد سیاسی کشور و اولین انتخابات بعد از نا آرامی‌های سال گذشته و اولین انتخاباتی است که در این دولت برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار علیرضا عربی، گفت: یوم الله  9 دی  روز تجلی قدرت الهی به ملت بزرگ ایران اسلامی و شکست دشمنان اسلام ناب و انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات