حجت الاسلام محی الدینی : حماسه بزرگ و ماندگار و سرنوشت ساز نه دی ، نمایش معجزه الهی و قدرت فکری ملت و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و مردم بصیرت و ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۹۵۶۶۴۵۶
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهریز ضمن گرامیداشت نهم دی گفت: یوم الله نهم دی ماه حماسه مردمی بود و باید از فراموشی این روز تاریخی جلوگیری شود.

وی افزود: این حماسه بزرگ و ماندگار و سرنوشت ساز، نمایش معجزه الهی و قدرت فکری ملت و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و مردم بصیرت و ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه مهریز بیان داشت: در روز نهم دی ماه همه به میدان آمدند و با ولایتمداری، بصیرت و دشمن شناسی و با حضور باشکوه و با عظمت خود آن فتنه را خاموش و ثابت کردند پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده اند.

وی تصریح کرد: این روز باید تبیین شود و بصیرت افزایی نسبت به نهم دی انجام شود.

محی الدینی با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن اظهار داشت: حضرت زهرا (س) الگوی معرفت، اخلاق، شهادت و خانه داری و به عنوان یک انسان تمام معنا و والا مقام و معصوم است و بانوان باید ایشان را الگوی خود قرار دهند.

وی با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی یک مکتب و قهرمان مقاومت بود. ارتباط و پیوند عمیق با ولی، رابطه با مردم و مردمداری، اسیر حزب و جناح نبودن، جهاد و درگیری با دشمن از دیگر ویژگی‌های حاج قاسم بود و ما باید فرهنگ و مکتب حاج قاسم را در زندگی پیاده کنیم.

ارسال نظرات