امام‌جمعه یزد گفت: استراتژی دشمن ایجاد نفاق در جامعه با استفاده از شایعه‌پراکنی در آستانه انتخابات است.
کد خبر: ۹۵۶۶۴۶۴
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به اینکه استراتژی دشمن ایجاد نفاق با استفاده از شایعه‌پراکنی در جامعه در آستانه انتخابات است، اظهار داشت: دشمنان می‌خواهند به هر بهانه‌ای مردم را به خیابان بکشانند و آن‌ها را بدبین و بی‌انگیزه کنند درحالی‌که همه باید همچون ۹ دی ۱۳۸۸ بابصیرت، دشمن را از خود برانیم.

امام‌جمعه یزد افزود: انقلاب ما بسیار بزرگ و نزد خدا عزیز است و دشمنان این انقلاب و نظام از هر فرصتی استفاده می‌کنند تا علیه این انقلاب، کشور و مردم اقدام کنند و اکنون نیز در آستانه انتخابات، دشمنی‌های خود را آغاز کرده‌اند و به دنبال ایجاد نفاق در جامعه و فاصله انداختن میان مردم و نظام اسلامی هستند.

خطیب جمعه یزد تأکید کرد: دشمنان می‌خواهند ما را به فساد و فحشا مشغول کنند و با تحریک افراد و ایجاد شایعه در جامعه، مردم را به‌نظام و انقلاب و مسئولان نظام بدبین کنند، اما مردم باید بصیر باشند و بتوانند بین دوست و دشمن تفاوت قائل شوند.

امام‌جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت شهید سلیمانی عنوان کرد: شهید سلیمانی ۶۰ سال عمر کرد؛ اما اقداماتی که او برای اسلام کرد، اسلام را ۶۰۰ سال جلو برد؛ زیرا خواب‌وخیال صهیونیست‌ها را باطل کرد.

وی افزود: نسل جدید، بچه‌های انقلاب هستند و والدین و معلمان باید باتربیت صحیح، آینده این کشور را درخشان‌تر از قبل رقم بزنند.

آیت‌الله ناصری ادامه داد: جوانان این سرزمین، افرادی باهوش، شجاع و متعهد هستند و امروز می‌بینیم که در بسیاری از عرصه‌ها گوی سبقت را از سایر کشور‌های مدعی ربوده‌اند، سرزمین ما سرزمین چنین افرادی است و باید با استفاده از این ظرفیت، کشور را به‌پیش ببریم و به جامعه امام زمانی تبدیل کنیم.

وی بیان کرد: جوانان ما باید سخنان امام و رهبری که دستور راه است را محقق کنند و با این نقشه راه کشور را در مسیر پیشرفت و رسیدن به تمدن اسلامی قرار دهیم و مسئولان ما نیز قدر این مردم را بدانند و با تمام توان به آن‌ها خدمت کنند.

وی اظهار کرد: خدا به امام راحل توفیق داد تا همه وقایع را در طول ۱۴۰۰ سال گذشته مطالعه و بررسی کند و با کسب تجربه، انقلابی را رقم بزند که مردم همه در یک میدان قرار گرفتند و این انقلاب از صدر اسلام تاکنون اولین انقلابی است که حاکمیت الله را تثبیت کرده و طاغوت‌ها و استکبار و استعمار را کنار زدید و در مقابل همه کفار ایستادید.

ناصری تصریح کرد: این انقلاب، انقلاب کمی نبود و مردم ایران کلام الهی را پیاده کردید و پای آرمان‌های اسلامی خود ایستادید و بی‌جهت نیست که همه مستکبران با شما مخالف هستند؛ زیرا آن‌ها دنبال سعادت ما نیستند و تنها به فکر اهداف خود هستند.

وی افزود: مردم ایران با ایستادگی و مقاومت و با انقلاب خود، اسلام و قرآن را زنده کردند؛ در کشور‌های عربی قرآن بسیار می‌خوانند و حافظان بسیاری نیز دارند؛ اما خلاف قرآن عمل می‌کنند، به آمریکا و صهیونیست‌ها پول تزریق می‌کنند تا آن‌ها آدم‌کشی و نسل‌کشی کنند.

آیت‌الله ناصری ادامه داد: پس ایرانی‌ها ملتی بی‌نظیر و بزرگ هستند و توجه همه دنیا را به خود جلب کرده‌اند و باید قدر خود را بدانند.

وی در پایان تصریح کرد: مسئولان ما باید برای این مردم کار کنند و اجازه ندهند مردم در شرایط سخت قرار بگیرند؛ زیرا این مردم شایسته خدمت هستند.

ارسال نظرات