خبرهای داغ:

ناوهای آمریکایی به یمن حمله کنند هدف مستقیم قرار خواهند گرفت

عضو دفتر سیاسی انصارالله تأکید کرد که در صورت حمله ناوهای آمریکایی به یمن، آنها هدف مستقیم قرار خواهند گرفت و آمریکایی‌ها از جدیت این تصمیم آگاه هستند.
کد خبر: ۹۵۶۶۴۷۶
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از المیادین، محمد البخیتی گفت: همانطور که یمن در نبرد اخلاقی علیه ائتلاف آمریکایی پیروز شد، در هر نبرد نظامی نیز اگر مورد حمله قرار گیرد پیروز خواهد شد.

وی افزود: پیام ما به دشمنان این است که نیرو‌های مسلح یمن مشتاق رویارویی با دشمن اصلی یعنی آمریکا هستند.

عضو دفتر سیاسی انصارالله تأکید کرد که در صورت حمله ناو‌های آمریکایی به یمن، آن‌ها هدف مستقیم قرار خواهند گرفت و آمریکایی‌ها از جدیت این تصمیم آگاه هستند.

البخیتی همچنین گفت: باید بپرسیم چرا بقیه کشور‌های عربی و اسلامی در چارچوب توافق دفاع مشترک که فلسطین امضا کرده است به آن نپیوستند.

وی افزود: باید برای مذاکرات سیاسی محدودیت زمانی تعیین کرد، در غیر این صورت این مذاکرات بر مردم عرب و اسلام تأثیر منفی خواهد گذاشت.

عضو دفتر سیاسی انصارالله اضافه کرد: عربستان سعودی و امارات متحده عربی در ائتلاف بین المللی برای حفاظت از کشتی‌های اسرائیلی شرکت نکردند و این یک نکته مثبت است.

البخیتی همچنین گفت: توقف جنگ یک منفعت مشترک برای یمن به عنوان یک طرف و برای عربستان سعودی و امارات متحده عربی به عنوان طرف دوم است.

وی افزود: اهداف نبرد ما همچنان دفاعی است و در صورت ادامه جنگ ممکن است در آینده تغییر کند.

البخیتی تصریح کرد: یمنی‌ها از ملت‌های عربی و اسلامی و تمام آزادگان جهان خواستند که با برگزاری راهپیمایی و تظاهرات به فشار‌های خود علیه رژیم صهیونیستی و حامیان آن ادامه دهند، آن‌ها همچنین از ملت‌های عربی و اسلامی خواستند که کالا‌های صهیونیستی و آمریکایی را تحریم کنند.

ارسال نظرات