خبرهای داغ:
به مناسبت دهه بصیرت، با هدف بزرگداشت رشادت‌ها و وفاداری ملت قهرمان و ولایت مدار ایران اسلامی، ویژه برنامه های متنوعی در هیئت سیدالشهدا (ع) سرخه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۶۶۴۹۶
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، دهه بصیرت یادآور رشادت‌ها و وفاداری ملت قهرمان و ولایت مدار ایران اسلامی به ارزش های دینی و آرمان‌های بلند شهیدان عزیز است، فرصت مناسبیست تا با روشنگری و بصیرت نسبت به مسئولیت و رسالت خود در حفظ و حراست از ارزش‌های معنوی گام برداریم و دراین مسیر نورانی ثابت قدم بمانیم.

در این راستا ویژه برنامه‌ های متنوعی در جهت بزرگداشت این ایام به همت هیئت رزمندگان سیدالشهدا (ع) شهرستان سرخه، ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

به همین مناسبت در روز جمعه مورخ هشت دی ماه؛ زيارت جامعه کبیره با مداحی مداح اهل البیت زین العابدین غلام برگزار شد.

همچنین روز شنبه ۹ دی ماه، با سخنرانی سرهنگ پاسدار علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، یکشنبه دهم دی ماه محفل انس با قرآن مجید و دوشنبه یازده دی ماه مراسم گرامیداشت شهادت سردار شهید قدس سید رضی موسوی با سخنرانی سرهنگ پاسدار اسماعیل قاسم پور از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود.

لازم به ذکر است سه شنبه دوازدهم دی ماه نیز ویژه برنامه سالگرد شهادت مظلومانه سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی سردار نوعی اقدم از همرزمان آن شهید برگزار خواهد شد.

گفتنی است برنامه های مذکور بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در هیدن رزمندگان سیدالشهدا (ع) برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها