خبرهای داغ:
دکتر لارتی در جمع سربازان، بسیجیان و پاسداران سپاه خرمشهر به مناسبت ۹ دی روز بصیرت :
گردهمایی سیاسی به مناسبت سالروز بصیرت ۹دی‌ماه با حضور پاسداران ، سربازان و بسیجیان سپاه خرمشهر در نمازخانه سپاه ناحیه با سخنرانی دکتر لارتی و پرسش و پاسخ شبهات سیاسی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۶۵۷۱
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه خرمشهر، شنبه ۹ دی‌ماه به مناسبت سالروز بصیرت برنامه گردهمایی سیاسی با حضور فرمانده ، نمایندگی ولی فقیه، مسئولین معاونت ها،پایوران رسمی، سربازان و بسیجیان این ناحیه در محل حسينيه ناحیه برگزار گردید.

حجت الاسلام موسوی صالحی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه گفت؛ برنامه با قرائت قرآن کریم توسط فرهنگیار پاسدار سید احمد موسوی آغاز و سپس با سخنرانی و روشنگری و بصیرت افزایی توسط دکتر حسن لارتی مراسم ادامه پیدا کرد .

دکتر حسن لارتی در آغاز ضمن تبریک سالروز تجدید میثاق ملت با ولایت افزود: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله) روز نُه دی‌ماه بعنوان بک حماسه مردمی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگارشد و این حماسه ای که مردم قهرمان ایران در این روز آفریدندنظام و انقلاب را بیمه کرد.

دکتر لارتی در ادامه صحبت های خود به موضوعات منطقه، به ویژه مسئله غزه اشاره کرد و افزود: امروز مردم غزه در بزرگترین جنگ با دشمنان اسلام ایستاده اند و جانانه مقاومت می‌کنند. آنها با وجود نابرابری و اندک امکاناتی که دارند ایستاده اند و از حق مشروع خود در برابر اسرائیل غاصب دفاع می‌کنند.

وی افزود؛ این مردم مظلوم چگونه با ایمان راسخ خود بیش از ۸۰ روز در مقابل ارتش پنجم دنیا ایستاده اند، امروز لشکر رژیم اسرائیل که پنجمین لشکر قدرتمند جهان از نظر سلاح و مهمات است در مقابل یک گروه نظامی با ایدئولوژیک اسلامی احساس ضعف و شکست می کند و شاهد هستیم که فرماندهان و نیروهای نظامی آمریکا با حضور در سرزمین های اشغالی این جنگ را مدیریت می کنند، که این خود نشان از وضعیت رو به اضمحلال و نابودی رژیم نامشروع اسرائیل است.

دکتر لارتی در ادامه صحبت های خود به موضوع انتخابات اشاره کرد و افزود: حضور در انتخابات اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در جهان به نمایش می‌گذارد و این محقق نمی شود مگر با روشنگری و کار جهادی و بصزرت افزایی .

ارسال نظرات
پر بیننده ها