درنهم دی ماه سال ۱۳۸۸ یکی از حماسه‌های به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خورد، روزی که ملّت ایران با حضوری آگاهانه و مقتدرانه به بیعتی دوباره با آرمان‌های امام و رهبری رفتند.
کد خبر: ۹۵۶۶۶۳۳
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲

درنهم دی ماه سال ۱۳۸۸ یکی از حماسه‌های به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خورد، روزی که ملّت ایران با حضوری آگاهانه و مقتدرانه به بیعتی دوباره با آرمان‌های امام و رهبری رفتند تا درنتیجه آن تمام تلاش‌های دشمنان برای ضربه به نظام و انقلاب نقش بر آب شود. حماسه‌ای که به فرموده مقام معظم رهبری نمایش بصیرت و هوشیاری مردم مؤمن و غیرتمند ایران بود و محاسبات دشمن را به هم ریخت.

شاید علت اصلی شکل گیری حماسه ۹ دی در ظاهر انتخابات ۸۸ و اعلام تقلب در انتخابات توسط کسانی بود که پیروز انتخابات نبودند، اما واقعیت چیز دیگری بود که در پشت پرده مخفی بود و ساده لوحانی که با این جریان همراه شدند قادر به تمیز آن نبودند.

می‌توان گفت حماسه ۹ دی با توجه به پیش زمینه‌هایی که حوادث پس از انتخابات ۸۸ به وجود آورده بود شکل گرفت؛ عواملی که سبب زیر سؤال بردن بسیاری از اصول و اعتقادات مردم مسلمان ایران شده بود که می‌توان به اصل دین، نظام اسلامی و اصل ولایت فقیه اشاره کرد. اما ملت ایران همان‌هایی که خالق ۲۲ بهمن ۵۷ بودند اجازه ندادند آن‌هایی که برای امنیت و آرامش این ملت دندان تیز کرده اند به مقاصد شوم خود برسند.
مردم ایران عزیز با حضور خود به تمام دشمنان نشان دادند که خط قرمزشان ولایت و نظام ولایی هست و هیچ کسی نمیتواند در آن خللی وارد کند. شاید دشمنان پا برهنه نظام ولایی ایران آسیب‌هایی به این کشور وارد کردند و مقداری جلوی پیشرفت و رشد آن را گرفتند، ولی نتوانتستند در مقابل مردم ایران که صاحبان این نظام و کشور هستند بایستند، بلکه شکستی دیگر را در کارنامه خود ثبت کردند.
دشمنان ایران عزیز همواره در تلاش بوده اند که این حماسه را کمرنگ کنند تا در ذهن و فکر کودکان و نوجوانان دیروز که جوانان امروز هستند شبهه ایجاد کنند و بیداری و ولایت مداری مردم را کمرنگ جلوه دهند و به اهداف شوم خودشان برسند که تجربه حدود ۴۵ ساله مردم ایران این دستاورد را برایشان به یک امر محال تبدیل کرده است.

امین الله نکویی هادی سیاسی سپاه شهرستان چابهار

ارسال نظرات