خبرهای داغ:

بررسی روند فعالیت مراکز دارالقرآن شهرستان لالی توسط پایشگر استانی

مدیر دارالقرآن عشایر استان خوزستان با حضور در دارالقرآن حضرت رسول اکرم(ص) و چهارده معصوم شهرستان لالی روند فعالیت های این مراکز را بررسی کرد.
کد خبر: ۹۵۶۶۶۶۱
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج لالی؛

مدیر دارالقرآن عشایر استان خوزستان با حضور در مراکز دارالقرآن حضرت رسول اکرم(ص)و چهارده معصوم از کلاس های دارالقرآن و روند کاری سال تحصیلی این مراکز بازدید کردند.

این بازدید با حضور ریاست محترم اداره سازمان تبلیغات حجت الاسلام والمسلمین سید حسینی ،ریاست محترم آموزش و پرورش جناب آقای ابراهیمی ،ریاست آموزش و پرورش عشایر جناب آقای نجفی و جمعی از مسئولین ادارات دیگر برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسینی با اشاره با روایت پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) که فرمودند ۲چیز گرانبها  در میان شما میگذارم کتاب قرآن و اهل البیت، بیان کرد:
این حدیث بسیار ارزشمند نشان از اهمیت قرآن ، به عنوان کتاب مقدس اسلامی  و راهنمای زندگی مسلمانان است.
و اهل بیت ، به عنوان خانواده پیامبر و دلایل تحقق و واقعیت اسلام از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

رضا ابراهیمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان لالی در حاشیه این دیدار افزود: تمام اهداف ما در راستای قرآن باید باشد و ان‌شاء‌الله بتوانیم با تمام توان در جهت شناخت و شناساندن راه قرآن و فرامین خداوند قدم برداریم.

لذا این مدیریت با تمام پتانسیل در خدمت دانش‌آموزانی است که آینده فرهنگی کشور را ترسیم خواهند کرد ، همچنین از مجموعه محترم دارالقرآن که با همتی والا و وافر در این مسیر قدم برمی‌دارند و مسیر صحیح را به فرزندان ما گوشزد می‌کنند تشکر می‌کنم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار