خبرهای داغ:
سردار سیدموسی حسینی گفت: یکی از اهداف و نقشه های پوچ آمریکا و ایادی‌اش برانداری جمهوری اسلامی ایران است که در قائله فتنه ۸۸ دشمن خارجی در بیرون از کشور فتنه و آشوب های داخلی را مورد حمایت خود قرار می‌دادند.
کد خبر: ۹۵۶۶۶۸۸
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳

یکی از اهداف و نقشه های پوچ آمریکا و ایادی‌اش برانداری جمهوری اسلامی ایران است که در قائله فتنه ۸۸ دشمن خارجی در بیرون از کشور فتنه و آشوب های داخلی را مورد حمایت خود قرار می‌دادند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار سید موسی حسینی جانشین سپاه نینوا در مراسم نهم دی شهرستان مینودشت گفت: فتنه همانند جنگ به دو شکل سخت و نرم تقسیم می شود که دشمنان ما در فتنه نرم عقاید انسان‌ها را تحت تأثیر قرار داده که در نهایت اگر منجر به فتنه سخت نشود  در حالت استحاله پیش خواهد رفت و از اسلام پوسته خواهد ماند.

وی افزود: یکی از اهداف و نقشه های پوچ آمریکا و ایادی‌اش برانداری جمهوری اسلامی ایران است که در قائله فتنه ۸۸ دشمن خارجی در بیرون از کشور فتنه و آشوب های داخلی را مورد حمایت خود قرار می‌دادند.

جانشین سپاه نینوا اظهار داشت: از ویژگی های مشترک فتنه ها این است که پیچیده اند و دوم قابل تکرارند خیانت خواص  و بی عملی و بی تفاوتی مردم  عامل اصلی ایجاد فتنه ها  است.

حسینی عنوان کرد خواص در فتنه ها یا عمار گونه وارد می شوند  و روشنگری کرده و از جبهه حق دفاع میکنند ، یا در صف فتنه گران قرار میگیرند ویا سکوت کرده و جزء ساکتین فتنه هستند و موضع روشن نمی‌گیرند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: آنچه در غزه اتفاق میافتد  جهاد و مقاومت است که شکل گرفته و به حول قوه الهی پیروزی از آن مقاومت خواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: یکی دیگر از مواردی که دشمنان کشور را ناکام خواهد کرد انتخابات آینده است و  آن قدر مهم است که اراده را بر دشمنان تحمیل می کند و امروز شاهد هستیم که مقام معظم رهبری فرمودند به قله نزدیک هستیم خسته شدن ممنوع ، ناامیدی ممنوع  رمز پیروزی در ایمان و امید است ،انتخابات مظهر جمهوریت ، امنیت زا است  قدرت آفرین و عزت آفرین است  راه حل  مشکلات در کشور است ، انتخابات مظهر تجلی اراده ملت و تحمیل اراده به دشمنان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها