خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

ملت ایران در ۹ دی با آفرینش حماسه‌ای جاودانه سیاست‌های استکبار را دفع کرد

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ملت ایران در ۹ دی توانست با آفرینش حماسه‌ای جاودانه سیاست‌های دنیای استکبار را دفع کند.
کد خبر: ۹۵۶۶۷۴۲
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام الیاس نجاری در نشست بصیرتی ۹دی ماه در جمع کارکنان سپاه ناحیه اسدآباد اظهار کرد: حماسه ۹دی مصداقی از ایام الله است.

وی با اشاره به کتاب چهل حدیث امام خمینی (ره) در تفسیر آیه ۵ سوره ابراهیم افزود: ایام الله انسان ساز، آموزنده، بیدارکننده و سرمشقی پربرکت برای ساختن جامعه و اشخاص است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: یکی از مهم‌ترین ایام الله‌هایی که باید مورد توجه قرار گیرد حماسه ۹دی است که در آن لطف الهی مردم را بیدارکرد و با قیام مردم، چشم فتنه کور شد.

وی با بیان اینکه این هفته تجدید بیعت با ولایت است که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: خداوند در این آیه فرموده است دو ماموریت به حضرت موسی(ع) دادیم، زمانی که او را به سوی قومش فرستادیم، اول خارج کردن از نار به نورو از تاریکی به نورانیت و دوم اینکه ایام الله را به قومت یادآوری کن و قومت را متذکر کن و نگذار که ایام الله فراموش شود.

نجاری با بیان اینکه امام خمینی (ره) می‌فرمایند همه روزها برای خدا است اما برخی از ايام خصوصیتی دارد که در واقع برای آن خصوصیت یوم الله شده‌اند، عنوان کرد: امروز در ایام گرامیداشت یک حماسه شکوهمند و تاریخی به نام حماسه ۹ دی و دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت قرار داریم.

وی با بیان اینکه در واقع ملت ایران در ۹ دی توانست با آفرینش حماسه‌ای جاودانه سیاست‌های دنیای استکبار را دفع کند، افزود: انتخابات شاخصی برای توسعه سیاسی ایران و اسلام است و دشمن برای بدبین کردن جوانان برنامه‌ریزی کرده است و اهل بصیرت نباید نسبت به شبهه افکنی‌های رسانه‌های ضد انقلاب بی‌تفاوت باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات