استاد حوزه علمیه قم گفت: این ملت با حضور در حماسه ۹ دی برای مقابله با فتنه گران به صحنه آمد و هم فتنه گران را منکوب کردند و هم یکی از بزرگترین حماسه‌های تاریخ انقلاب اسلامی را رقم زد.
کد خبر: ۹۵۶۶۸۸۵
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از دلیجان؛ حجت‌الاسلام نصرالله‌پور استاد حوزه علمیه قم  در مراسم گرامیداشت حماسه عظیم 9 دی دلیجان که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، با تاکید بر اینکه حماسه 9 دی از یوم‌الله ها است، گفت: حماسه ۹ دی یکی از روز‌های ویژه و ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی است؛ در این روز هم بصیرت و غیرت دینی مردم به نمایش گذاشته شد و هم موجب یأس دشمنان انقلاب اسلامی گردید؛ در واقع حماسه ۹ دی دفاع ملت ایران از اصل نظام و ولایت فقیه بود.

وی با بیان اینکه برگ برنده و قاطع نظام، ملت همیشه در صحنه ایران است، افزود: این ملت با حضور در حماسه ۹ دی برای مقابله با فتنه گران به صحنه آمد و هم فتنه گران را منکوب کردند و هم یکی از بزرگترین حماسه‌های تاریخ انقلاب اسلامی را رقم زده و آن را بیمه کردند.

حجت‌الاسلام نصرالله‌پور با بیان اینکه مسئولان کشور در همه ادوار باید قدردان حضور مردم همیشه در صحنه باشند، گفت: بعضی از انسان‌های غافل و مریض تلاش نکنند تا مردم خیانت بزرگ سران فتنه را فراموش کنند، زیرا حتما از مردم سیلی خواهند خورد.

وی خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی، وحدتی بود که این وحدت در نتیجه بسیج ملی شکل گرفت که نشان‌دهنده اقتدار نظام است و این اقتدار نتیجه ولایتمداری و محصول این ولایتمداری قدرت و عظمت و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات