مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر در مراسم ۹ دی بخش ارم شهرستان دشتستان گفت: مردم برگزار کنندگان اصلی انتخابات هستند.
کد خبر: ۹۵۶۶۹۱۵
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر در مراسم نه دی بخش ارم شهرستان دشتستان با اشاره به بصیرت، مانع از گسترش شبهات و تبدیل شدن آن ها به فتنه هاست، اظهار داشت: فتنه ها با لباس و پوشش حق به میدان می آیند و در هنگام شروع، باطل بودن خود را انکار می کنند اما وقتی گرد و خاک آن فرو نشسته و میدان دید گسترده تر شد، حقیقت ها آشکار می شود.

 

حجت‌الاسلام یحیایی با اشاره به آیات و روایات درباره بصیرت اظهار کرد: از منظر قرآن کریم نیز سعادت و خوشبختی انسان در گرو بصیرت اوست و بینای واقعی کسی است که دارای بصیرت درونی باشد، در غیر این صورت کوری بیش نیست.

 

وی با تأکید بر ایجاد امید در جامعه گفت: اگر امید در جامعه کاهش یابد، اعتماد عمومی، مشارکت عمومی و احساس امنیت نیز کاهش می‌یابد، بیان توسعه کشور در تمامی حوزه‌ها علاوه بر ایجاد امید در جامعه می‌تواند اعتماد عمومی به‌نظام و انقلاب را نیز گسترش دهد. توسعه‌ها و پیشرفت‌های بالغ بر چهل سال از زمان پیروزی انقلاب تاکنون بیان این میزان پیشرفت و موفقیت به مردم می‌تواند به ایجاد امیدآفرینی و نشاط در کشور منجر شود.

 

وی با بیان اینکه در زمان حاضر وضعیت کشور با یک‌سری دشواری‌های اقتصادی که از سال‌ها قبل وجود داشته است ولی با فشارهای آمریکا و همراهی برخی کشورهایی اروپایی تشدید شده، دچار مشکل شده است، گفت: در شرایط فعلی رسانه‌های خارجی با مدیریت اسرائیلی‌ها و آمریکا و تأمین هزینه از سوی عربستان، شب و روز در حال سم‌پاشی علیه نظام جمهوری اسلامی بوده و مدام به دنبال تزریق یاس و ناامیدی در جامعه هستند تا مردم را دلسرد کنند و مانع حرکت و همراهی آن‌ها با نظام جمهوری اسلامی شوند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی امام صادق (ع) با اشاره به سیاه‌نمایی و گسترش ناامیدی در کشور توسط دشمنان، تأکید کرد: تمام تلاش آنها این است که یک نقطه‌ضعف، عیب و یا مشکلی را در جایی پیدا کنند و به بزرگ‌نمایی و برجسته‌کردن آن در اذهان بپردازند در صورتی که کسی منکر برخی مشکلات و کمبودها در کشور نیست به‌هرحال در هر جامعه‌ای مشکلات در کنار توانمندی‌ها وجود دارد. همچنین رسانه‌های خارجی به‌هیچ‌وجه به طرح‌هایی که در این زمان به بهره‌برداری می‌رسد و به رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی منجر می‌شود، نمی‌پردازند و تنها به دنبال یافتن و برجسته‌کردن مشکلات هستند.

 

حجت‌الاسلام یحیایی با بیان اینکه رسانه‌های داخلی باید با تلاش بیشتر به معرفی داشته‌ها و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بپردازند تا از این طریق چشمه امید را در جامعه به جوشش درآورند و مانع از دیده‌نشدن نقاط قوت کشور شوند، بیان کرد: ملت ایران به فرموده امام خمینی (ره) ثابت کردند که می‌توانند و تاکنون هم با وجود فعالیت بیش از ۴۰۰ کانال خبری ضدانقلاب توانستند در برابر هجمه سنگین علیه این کشور، بیش از چهار دهه ماندگاری داشته و روز به روز با سرعت بیشتری در تمامی عرصه‌های علمی، فرهنگی، پزشکی، نظامی، سیاسی، منطقه ای و هسته ای، نانو تکنولوژی داشته باشند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر در پایان مشارکت در انتخابات را باعث ناامیدی دشمن و کور شدن چشم طمع دشمنان خارجی به این مرزوبوم دانست و بیان کرد: مشارکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در یازدهم اسفندماه امسال بسیار مهم و حیاتی است و مردم برگزارکننده اصلی انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ هستند و امیدواریم با ایجاد شور و نشاط سیاسی و همدلی بین آحاد مردم در سطح جامعه و برگزاری انتخابات بی‌طرف، شاهد افزایش حضور مردم در انتخابات باشیم.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار