خبرهای داغ:

تشییع و تدفین شهید گمنام در پالایشگاه گاز بیدبلند بهبهان

پیکر مطهر یک شهید گمنام با حضور اقشار مختلف مردمی و مسئولان استانی و شهرستانی  در شرکت پالایش گاز بیدبلند فاز یک بهبهان تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۹۵۶۶۹۵۰
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان:مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس که در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده است با حضور مردم ولایت مدار شهرستان های بهبهان،امیدیه،آغاجاری و مسئولان استانی و شهرستانی در شرکت پالایش گاز بیدبلند برگزار گردید.


سردار عبدالرضا حاجتی مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه استان خوزستان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه شهدا فرشتگان خداوند بر روی زمین هستند، اظهار داشت: حضور پیکر پاک شهدا در شهر ها و بخش های مختلف باعث ایجاد فضای معنوی و عرفانی میشود و شهدا امام زادگان عشق هستند .

وی در ادامه اظهار داشت ؛ امروز به برکت خون شهدا انقلاب و کشور ما استوارتر خواهد شد و مردم ما به واسطه وجود همین شهیدان پای آرمان های نظام انقلاب اسلامی ایستاده اند .

در ادامه مراسم حجت الاسلام حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت ؛ حضور باشکوه مردم در این مراسم باعث ایجاد وحدت و همدلی میباشد و اقتدار امروز کشور عزیزمان مدیون خون همین جوانانی است که با دست خالی و در شرایط دشوار از هیچ ایثار و فداکاری برای دفاع از مرز و بوم خود دریغ نکردند.

آیت الله حیدری خاطرنشان‌کرد: وظیفه ما در قبال این از خود گذشتگی‌ها، ادامه راه شهیدان، حفظ نظام جمهوری اسلامی، خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان میباشد .

در ادامه مراسم همراه به مداح و پیکر مطهر این شهید گمنام ۱۹ ساله به خاک سپرده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها