خبرهای داغ:
زهره‌وند خبر داد

برگزاری ۱۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته بصیرت در حوزه نرجس خاتون همدان

همدان-فرمانده حوزه نرجس خاتون همدان از برگزاری ۱۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته بصیرت در حوزه نرجس خاتون همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۶۹۷۱
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲

سمیه زهره وند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نهم دی 88 حادثه کوچکی نیست، بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی  شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود.

وی عنوان کرد: حضور پرشور مردم غیور کشوراعم از زن و مرد، کوچک و بزرگ، پیر و جوان در حماسه نهم دی مشت محکمی است بر دهان دشمنان یاوه‌گو تا بدانند مردم ما در هر شرایطی همیشه در صحنه حاضر هستند.

فرمانده حوزه نرجس خاتون همدان یادآور شد: با توجه به پیش‌رو بودن سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کسی که دشمنان مدعی قدرت حتی از نامش نیز ترس و واهمه دارند، باید از ایشان الگو گرفت و ادامه دهنده راهش باشیم چرا که پایان این راه خوشی و سعادت وعاقبت بخیری در پی دارد.

وی گفت: باید توجه داشت  ارادت قلبی بزرگ مرد تاریخ ایران حاج قاسم سلیمانی که به حضرت فاطمه (س) داشته باعث نامداری در دنیا وآخرتش شده است.

زهره‌وند عنوان کرد: به مناسبت این ایام ۱۵ عنوان برنامه از قبیل یادواره شهدای ترور۱۳۹۸، نشست‌های بصیرت‌افزایی با حضور سخنران مجرب، جشن میلاد حضرت مادر، مولودی خوانی، اجرای مسابقه، اهدای جوایز و... برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات