روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان در بیانیه‌ای با گرامیداشت یوم الله ۹ دی؛ حماسه آفرینی ملت ایران در این حادثه بزرگ را قله بصیرت و ولایت مداری و نمایش ظرفیت‌های انقلاب در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان دانست.
کد خبر: ۹۵۶۶۹۹۰
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴

در این بیانیه آمده است:

نهم دی ماه برخاسته از بصیرت است، از دشمن شناسی است، از وقت شناسی است، از حضور در عرصه مجاهدانه است.
(امام خامنه ای)

تاریخ ۴۲ ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است و روز نهم دی سال ۸۸ نیز برگ زرین دیگری از تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که در این روز، فتنه گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان حجم عظیم امواج امت اسلامی نفسشان برید و مرگشان رقم خورد و مردم حسینی منش ایران اسلامی نشان دادند که همواره با بصیرت به وصایای امام راحلشان گوش می‌دهند که می‌فرمود همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد و در این روز شکوه پیوند ناگسستنی امت با امام خویش در سیل خروشان انسان‌های عاشق و ولایت مدار متجلی شد.

این حماسه بزرگ نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابر تمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد. این روز بزرگ، در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تبدیل به یوم الله دیگری شد که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را بیش از پیش می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند و بدین­سان بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی را با تمام وجود به جهانیان نشان دادند.

اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی و تقدیر و تشکر از ملت شریف و مومن ایران به خاطر مجاهدت‌ها و بصیرت بی‌نظیر ایشان در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه، بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل عظیم الشأن (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید میثاق می‌کند و اعلام می‌دارد تمام توان خود را برای حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام و انقلاب به کار خواهند بست و با بصیرت در راستای اهداف انقلاب گام برخواهد داشت.

بدون تردید بزرگداشت این حماسه به پشتوانه کار عمیق فکری، عزت ملی را تقویت می‌کند و مکمل فرهنگ مقاومت ریشه‌دار و یادآور نقاط اوج ایثار در مقاطع حساس حیات نظام اسلامی از جمله دوره افتخارآفرین دفاع مقدس و نیز پیشرفت‌های متعدد فرزندان ملت در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری، نظامی و ... خواهد بود.

ارسال نظرات