معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء:

حماس یک تفکر بوده که در دنیا منتشر شده است

زنجان- معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء گفت:حماس فقط متشکل از گروه‌های مردمی نیست؛حماس یک تفکر است که در دنیا منتشر شده است گفت: همه این‌ها مدیون شهدایی هستند که در منطقه زحمت کشیده و این کار را به ثمر رسانده‌اند و در واقع می‌توان گفت همه این‌ها مدیون امام راحل است.
کد خبر: ۹۵۶۷۰۰۱
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵

حماس یک تفکر است که در دنیا منتشر شده

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، سردارمحمد جعفر اسدی در مراسم گرامیداشت شهید سید رضی موسوی که شامگاه امروز در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد اظهار داشت: شهید سید رضی انسانی بسیار شجاع، برنامه‌ریز، منظم، خوش اخلاق و عاشق اهل بیت بودند.

وی با بیان اینکه این شهید عزیز در طول عمر پر برکت خود که در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشت و بعد از دفاع مقدس نیز در ماموریت‌هایی در سوریه، لبنان در دفاع از حرم اهل بیت حضور فعال داشت افزود: هرکس برای خدا کار کند خدا او را عزیز می‌کند، این شهید وقتی کسوت پاسداری را قبول کرد تعداد زیادی از مردم ایشان را ندیده بودند، زیرا یا در جبهه بود یا در حال ماموریت و خدمت به مردم بود.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء در ادامه گفت: یهودیان از ۱‌۰۲ کشور به فلسطین آمدند و یک پرچم برای خود ساختند و رژیم منحوس اسراییل را پایه گذاری کرده و ادعا کردند برترین و بهترین انسان‌های روی زمین هستند واز نیل تا فرات سرزمین آن‌ها است.

وی افزود: در این میان امام راحل اسراییل را غده سرطانی نامید و کم کم دفاع مردم فلسطین از سرزمین خود و باز پس گیری را با سنگ شروع کردند.

سردار اسدی افزود: سه طرف غزه توسط سه دیواره بزرگ محاصره شده است و از طرف دریا نیز توسط اسرائیل در محاصره بودند و غزه شبیه یک زندان روباز است؛ اما در این میان باید گفت چه کسی توانست با این محاصره سخت مردم غزه را آموزش داده و برای دفاع از خود مسلح کند و به آن‌ها روحیه و شرافت دهد.

وی افزود: بعد از طوفان الاقصی تعداد زیادی از اسرائیل فرار کردند کسانی که ادعا می‌کردند چند روزه می‌توانند فلسطین و حماس را از بین ببرند از درون نابود شده‌اند.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء با بیان اینکه حماس یک تفکر است و در کره زمین منتشر شده است گفت: همه این‌ها مدیون شهدایی هستند که در منطقه زحمت کشیده و این کار را به ثمر رسانده‌اند و در واقع می‌توان گفت همه این‌ها مدیون امام راحل است.

در ادامه جهانبخش کرمی گفت: این شهید بزرگوار دوران کودکی، نوجوانی و جوانی خود را در شهر زنجان سپری کرد و پای مکتب امام حسین (ع) نیز حضور داشت و خادم حسینه اعظم زنجان بود.

وی افزود: این شهید بیش از ۴ دهه در میدان‌های نبرد حضور فعال داشت و در سال ۶۱ عضو سپاه استان زنجان شد و در عملیات‌های مختلف در جبهه‌های حق علیه باطل شرکت داشت که در عملیات خیبر در نبرد بین حق و باطل همراه شهید مهدی زین الدین حماسه ساز بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: این شهید بعد از آن در جبهه مقاومت در دفاع از حرم و حریم اهل بیت برای نجات جان میلیون‌ها مسلمان در میدان نبرد مجاهدت و فداکاری کرد که این مجاهدت این شهید بزرگوار هیچگاه فراموش نخواهد شد.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات