مسئول مرکز راهبردی و اندیشه‌ورزی سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج در موضوع توانمندی و اشتغال بانوان، بویژه خانم‌های بی‌سرپرست برنامه‌ جامع و عملیاتی را تبیین و به شکل جدی دنبال می کند.
کد خبر: ۹۵۶۷۰۰۴
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار فضل الله کفیل مسئول سازمان بسیج ادارت و کارمندان کشور امروز یکشنبه در سالن اجتماعات شهید جنگروری سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در حاشیه در مراسم اجلاسیه مجمع بسیجیان استان تهران با تاکید بر اینکه مجامع بسیجیان یکی از ظرفیت‌های بسیار موثر و کارساز در کشور است اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌های بسیار موثر و کارساز که در مجموعه‌ی بسیج، توانمندی نیرو‌ها در مراکز استان‌ها و حتی در شهرستان‌های کشور است که با حضور نخبگان بسیجی در گروه‌ها و کارگروه‌های مختلف مجامع بسیج شکل گرفته است.

وی افزود: کار ارزشمندی که نخبگان عزیزمان در رشته‌های مختلف انجام می‌دهند و نسبت به کشف مسائل و مشکلات مهم جامعه و مردم حساس هستند همین مجامع بوده که راهکار‌هایی برای رفع مشکلات پیش بینی و برای اجرایی شدن طرح‌ها دنبال می‌کنند.

سردار کفیل با بیان اینکه امروز نیاز جامعه در حوزه‌های فرهنگی اقتصادی و مخصوصاً اشتغال است گفت: در مجامع بسیجیان شاهد اجرای طرح‌های مختلف و ارزشمندی در سپاه حضرت سیدالشهدای استان تهران هستیم؛ مثلا در حوزه‌های بهداشت، تولیدی و به ویژه موضوع آبزیان طرح‌های ارزشمندی در این مجمع مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: امیدواریم که نتایج این بررسی‌ها و طرح‌ها را مردم عزیز و مخصوصا افرادی که جامعه هدف این طرح‌ها هستند، شاهد باشند و ما شاهد اشتغال جمع قابل توجهی از خانم‌ها در زمینه‌های مختلف باشیم.

سردار کفیل با اشاره به اینکه طرح‌های مختلفی که در مجمع مطرح می‌شود، در راستای حل مسائلی است که مسیر دولت را برای انجام کار تحقیقاتی، کار پژوهشی و بررسی میدانی کوتاه می‌کند، تصریح کرد: طرح‌ها متناسب با زیست‌بوم‌ها، استان‌ها بوده و این طرح‌ها از محلات شروع می‌شود ودر شهرستان‌ها ادامه پیدا می‌کند و در ادامه به مراکز استان‌ها می‌رسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طرح‌های برگزیده استانی که به طرح‌های ملی و اثرگذار در پهنه‌ی کلی کشور تبدیل می‌شوند در اختیار دولت محترم قرار می‌گیرد.

گفتنی است در مراسم اجلاسیه مجمع بسیجیان استان تهران از مسئولان مجامع برتر بسیج شهرستان‌های استان تهران و هیئت‌های اندیشه ورز برتر استان تهران تقدیر و از ۳ خانواده شهید مدافع حرم در پایان مراسم تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم سردار کفیل مسئول سازمان بسیج ادارات کشور، حجت‌الاسلام سعادت نژاد مسئول نمایندگی اسبق، ولی فقیه در سپاه قدس، سرهنگ پروین مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین استان تهران و جمعی از خانواده معظم شهدا حضور داشتند.

ارسال نظرات