خبرهای داغ:
عضو کارگروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج لاسجرد از برپایی حلقات صالحین با محوریت و آموزش اصول تربیتی در رده نونهالان در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۷۰۴۲
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای اجرای برنامه های تربیتی و فرهنگی در پایگاه های مقاومت بسیج، حلقه نوجوانان شهید نعمت الله شهادت با موضوع احترام به پدر و مادر با حضور امام جماعت در روستای لاسجرد برگزار شد.

علی اکبر معینیان عضو کارگروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت محمد رسول الله در حاشیه برپایی این حلقات در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حلقات صالحین بسیجیان در رده های مختلف سنی با محوریت های مختلف در روستا برگزار و در این هفته همزمان با دهه بصیرت و مقاومت، حلقه نونهالان شهید شهروی در گلزار شهدا در جوار امام زادگان سیدرضا و سید علی اکبر در این روستا برگزار شد.

او افزود: گشت عملیاتی و محله محور بسیج نیز با هدف برقراری آرامش و امنیت در روستا به صورت مداوم و هفتگی برگزار و در این هفته نیز گشت عملیاتی محله محور با حضور 6 نفر از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت محمد رسول الله از ساعت بیست و دو تا دو بامداد انجام شد.

همچنین جلسه اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد پیرامون عملکرد یک ماهه پایگاه و برنامه های دهه بصیرت و مقاومت و چهارمین سالگرد بزرگداشت شهادت شهید قاسم سلیمانی در روستا تشکیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار