خبرهای داغ:
سردار احمدیان راوی برجسته کشوری:رمز جاودانه شدن شهدا این بود که، ولی امر خود را بخوبی شناختند.
کد خبر: ۹۵۶۷۰۵۲
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در آستانه ۱۳ دیماه سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ۳۴ شهید بخش افزر با حضور سردار احمدیان راوی برجسته کشوری، فرمانده سپاه شهرستان، مسئولان شهرستانی، خانواده شهدا و ایثارگران، مردم شهرستان و ولایتمدار بخش افزر در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهر برگزار شد.

سرهنگ محمد رسول رضایی،فرمانده سپاه قیروکارزین، در ابتدای این مراسم با بزرگداشت سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به خیر مقدم گویی پرداخت و از حضور باشکوه مردم ولایتمدار شهرستان و بخش افزر در این مراسم باشکوه تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه سردار احمدیان ،راوی برتر کشوری، در این یادواره باشکوه با گرامیداشت سالروز شهادت سردار دلها به خاطره گویی از رشادت های سیدالشهدای مقاومت و شهدای ۸ سال دفاع مقدس پرداخت.

سردار احمدیان گفت: رمز جاودانه شدن شهدای ما این بود که ولی امر خود را خوب شناختند. رفتن به جنگ و جنگیدن ملاک نیست بلکه انسان باید از سیم خاردار دل عبور کند.شهدای ما در مکتب سیدالشهداء و عاشورا درس خواندند و ولی خود را شناختند اما در همین مملکت عده ای با گران شدن برخی از اجناس، انگشت اشاره را به سمت ولی خدا نشانه گرفتند، اما در سختی ها ولی شناس شناخته خواهد شد.

سردار احمدیان افزود: شهدای ما عاشق بودند، میل به زندگی داشتند، احساس داشتند اما ایشان وظیفه شناس بودند و از بهترین لحظات عمر خود گذشتند.مدیران و مسئولین بدانند، برای مردمی خدمت می کنید که از بهترین فرزندان خود گذشتند تا پرچم این انقلاب همواره برافراشته باشد.

سردار احمدیان با اشاره به تکلیف محور بودن شهداء خاطرنشان کرد: دلی پای بیرق شهدا می ایستد که به تکلیفش آشنا باشد وعمل کند.تکلیف شهدای ما ایجاد عزت برای کشور بود.این عزت را ما باید حفظ کنیم.تکلیف ما خدمت هرچه بیشتر وبهتر به مردم است.با خدمت ما مردم را راضی وامیدوار میکنیم.

راوی برتر کشوری ویژگی سوم شهدا را تشریح کرد و ابراز داشت: شهداء اهل گریه و توسل به اهل بیت(ع) بودند تا به آن مقام والا دست یافتند.در بسیاری ازموارد فرمانده هان ما با توسل به حضرت زهرا س بسیاری از گره ها را گشودند،معبرهای گم شده را پیدا کردند ودر میادین نبرد برخی شکست‌های حتمی را به پیروزی بدل کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها