فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان، فراجناحی بودن را نقطه بارز شخصیت شهیدحاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: برای سردار شهید سلیمانی این جناح و آن جناح مهم نبود بلکه اصل نظام و انقلاب برای ایشان اهمیت داشت.
کد خبر: ۹۵۶۷۱۰۱
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان؛ سرهنگ پاسدار نعمت‌اله نجفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان پیش از ظهر امروز در کارگاه سبک زندگی «حاج قاسم» گفت: مقام معظم رهبری درباره شهید سلیمانی می فرمایند «به حاج قاسم به چشم یک فرد نگاه نکنیم؛ به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس آموز نگاه کنیم».

وی با اشاره به ویژگی‌های «حاج قاسم» افزود: «حاج قاسم» در اوج ایمان به خدا و در اوج اخلاص به شهادت رسید، حاج قاسم همواره به حضرت زهرا(س) توسل می‌جست و به این باور رسیده بود که راه حل مشکلات در دستان حضرت زهرا(س) است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان تصریح کرد: سردار سلیمانی مصداق آیه قرآنی «اشداء علی الکفار و رحما بینهم» بود و هر اندازه که در دل مظلومان و آزادی‌خواهان جهان عزت و محبوبیت داشت در دل کفار و استکبار ترسناک بود.

سرهنگ نجفی فراجناحی بودن را نقطه بارز شخصیت شهیدحاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: برای سردار شهید سلیمانی این جناح و آن جناح مهم نبود بلکه اصل نظام و انقلاب برای ایشان اهمیت داشت.

وی افزود: شهید سلیمانی متخصص مدیریت در شرایط بحران، و جنگ ۳۳ روزه نقطه آغاز خاورمیانه بزرگ بود که حاج قاسم سلیمانی هدف را فهمید و جریان را در نطفه خفه کرد و در جنگ با داعش با تجربه عملیات والفجر ۸ «نبل» و «الزهراء» را از محاصره نجات داد. اینکه دو کشور عراق و سوریه در مقابل آمریکا و اسرائیل ایستاده‌­اند از معجزات دیپلماسی میدانی حاج قاسم بود.

نجفی با بیان اینکه تنها تعلق دنیوی حاج قاسم مردم ایران بود، تصریح کرد: شهید سلیمانی بر این باور بود که مردم ولی نعمت ما هستند و این انقلاب و نظام حاصل تلاش آنان و متعلق به آنان است و با مردم با محبت و مهرورزی رفتار می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: منظومه فکری حاج قاسم اهل بیت(ع) و مقام معظم رهبری است، منظومه فکری شهید سلیمانی نسخه نجات بخش جهان اسلام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات