خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

بهره‌برداری از ۳۱ سامانه هوشمند جاده‌ای و افتتاح یک باب نمازخانه بین راهی در همدان

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از افتتاح یک باب نمازخانه بین راهی و بهره برداری از ۳۱ سامانه هوشمند جاده‌ای در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۷۱۳۳
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهرداد آهکی در جمع خبرنگاران از افتتاح یک باب نمازخانه بین راهی و بهره برداری از ۳۱ سامانه هوشمند جاده‌ای در استان همدان خبر داد و اظهار کرد: با بهره‌برداری از این ۳۱ سامانه هوشمند جاده ای مجموع سامانه‌های هوشمند جاده‌ای فعال در محورهای استان به ۱۳۴ عدد خواهد رسید که شامل سامانه‌های ثبت تخلف و کنترل سرعت، نظارت تصویری، توزین درحال حرکت و تردد شمار ماست.

وی افزود: سامانه‌های هوشمند جاده‌ای نقش موثری در پایش،کنترل و هدایت ترافیک جاده‌ای دارند و همکاران بنده به صورت ۲۴ ساعته در حال پایش وضعیت ترافیکی و جوی تمامی محورهای استان همدان هستند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان اظهار داشت: یک باب نماز خانه بین راهی همراه با فروشگاه در محور گردشگری و توریستی غارعلیصدر واقع در جنب راهدارخانه سوباشی، باحضور مسئولین استانی به زودی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: مراحل تامین زمین و اخذ مجوز ساخت یک باب نماز خانه بین راهی در محور ملایر-آورزمان انجام شده است که این نماز خانه نیز سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

آهکی در پایان یادآور شد: به طور مجموع ۸۰ باب نمازخانه بین راهی در سطح محورهای استان همدان فعال هستند که در محل مجتمع‌های خدماتی رفاهی، راهدارخانه‌ها و به صورت مجزا در محورهای استان واقع شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات