خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با تأکید بر لزوم ترویج مکتب حاج قاسم در نسل جدید گفت: دشمنان از معرفی سردار سلیمانی به عنوان الگو به جامعه هراس دارند.
کد خبر: ۹۵۶۷۱۶۶
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴


حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن عرض تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی و سردار سید رضی موسوی اظهار داشت: مقام معظم رهبری سیره زندگی سردار سلیمانی را به یک مکتب تعبیر کرده است که زندگی شخصی، اجتماعی، سیاسی و نظامی سردار سلیمانی در ابعاد مختلفی دارای پیام هایی است که می‌تواند بعنوان بهترین الگو برای جوانان و نوجوانان باشد.
وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی باعث خروج دشمنان از منطقه شد، افزود: ایجاد وحدت و انسجام بین مسلمانان در کشور های اسلامی و ارتقای مقاومت مردم از دیگر پیامد های شهادت سردار سلیمانی بود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان ابراز داشت: مردم فلسطین بعد از شهادت سردار سلیمانی از او درس مقاومت گرفته و بعد از ۷۵ سال در مقابل رژیم اسرائیل ایستادگی کردند و اینگونه استکبار جهانی را خار کردند.
وی با تاکید بر اینکه شهادت سردار سلیمانی وجدان های خفته را بیدار کرد و اکنون حمایت از مردم مظلوم غزه به یک دغدغه همگانی تبدیل شده است، اضافه کرد: دشمن از معرفی سردار سلیمانی به جامعه بشریت به ویژه نوجوانان و جوانان در هراس است و مهم ترین ویژگی سردار سلیمانی که اورا از سایرین متمایز می کند و از او یک الگوی مطلوب می ساز مقاومت، ولایت مداری، ایثار است که در واقع شهادت او از حیات او تاثیر گذاری بیشتری در جامعه داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها