دکتر شیرخدا معاون سیاسی سپاه امیر المؤمنین (ع) استان ایلام در مراسم حماسه نهم دی ماه شهرستان چرداول گفت: یکی از بهترین حماسه های انقلاب اسلامی حماسه نهم دیماه است .
کد خبر: ۹۵۶۷۱۷۵
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، تکریم حماسه نهم دیماه یعنی تکریم مردم عزیزی که در صحنه بودند،هستند وخواهند بود،یاد و خاطره این حماسه بزرگ را گرامی می داریم. 

 

وی در ادمه گفت: انقلاب ما متمایز از سایر انقلابهاست چرا که جلسات بصیرتی دارد ،پناهگاه مظلومان عالم است،رهبر و مردمی عابد و مطیع امر پروردگار دارد ،مردم سالاری،دین مداری و کارآمدی این انقلاب را دنیا می داند.

 

شیرخدا عنوان کرد:  جوان دهه هشتاد و نود بایدسیر تحول تاریخی انقلاب اسلامی را بداند وظیفه ماست که تبیین کنیم ،نهم دیماه گروهی آمدند و وقتی دیدند تقلبی که به زعمشان در انتخابات رخ داده بود واقعیت نداشت کنار کشیدند ما باید آنهایی را که مرزبندی ندارند بشناسیم. 

 

معاون سیاسی امیرالمومنین (ع)  گفت:  نهم دیماه را باید داشته باشیم چرا که از فتنه های بعدی پیشگیری می کند مگر میشود به فراموشی سپرده شود،سی و یک سال زحمت انقلاب را به هدر دادند ،هر چند این فتنه ها الک کننده هستند خوب و بد را از هم متمایز میکنند،این فتنه ها همواره بوده در صدر اسلام هم داشتیم پیامبر اکرم(ص)هنوز غسل و کفن نشده بود مسیر انقلاب را عوض کردند اما خداوند تبارک و تعالی حافظ آن شد،قطعا خدا این انقلاب را نیز حفظ می کند چرا که مبنای آن انقلاب امام حسین(ع)است.

 

شیرخدا بیان کرد: نظریه های جامعه شناسان بر این است که تغییر ، نظم و امنیت در جامعه مشارکت حداکثری در انتخابات است،ان شاءالله با حضور گسترده شما مردم ولایتمدار پایه های این نظام مقدس را مستحکم تر و پوزه دشمنان را به خاک می مالیم.

یکی از بهترین حماسه های انقلاب اسلامی حماسه نهم دیماه است

ارسال نظرات
آخرین اخبار