خبرهای داغ:

مصاحبه با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه رامشیر در خصوص اجرای دوره تربیت و تعالی(طرح دانا) فرمانده‌هان و مدیران بسیج

حجت الاسلام والمسلمین احمد سیاح صالحی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامشیر در گفتگو با روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج رامشیر گفت: اجرای دوره‌های تربیت و تعالی برای بسیجیان یک برنامه راهبردی و با هدف تبیین و معرفی رسالت بسیج می‌باشد.
کد خبر: ۹۵۶۷۲۰۶
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الإسلام والمسلمین احمد سیاح صالحی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامشیر در گفتگو با روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج رامشیر گفت: اجرای دوره‌های تربیت و تعالی برای بسیجیان یک برنامه راهبردی و با هدف تبیین و معرفی رسالت بسیج می‌باشد.
حجت الإسلام احمد سیاح صالحی افزود: برای بهتر برگزار کردن دوره تربیت و تعالی فرمانده‌هان و مدیران بسیج (طرح دانا ) در این خصوص جلسه‌ای با حضور فرمانده ناحیه رامشیر جناب سرهنگ کیوان منصوری ، فرمانده‌هان حوزه‌ها، کانون‌های اقشاری ودیگر مدعوین در این جلسه نسبت به اجرای هرچه بهتر این دوره تبادل نظر شده است.
وی در ادامه گفت: نحوه اجرای این دوره بصورت هفته‌ای یک جلسه و در روزهای پنجشنبه از مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۴ تشکیل وبه مدت سه جلسه برگزار می‌گردد ودر این دوره از استادان برجسته استفاده خواهد شد.
صالحی افزود: در این دوره کلیه فرمانده‌هان پایگاه‌های بسیج ، شورای حوزه‌ها ، فرمانده‌هان گردان‌ها و کانون‌های اقشاری در این دوره مشارکت دارند و در پایان دوره به کلیه شرکت کنندگان گواهی پایان دوره صادر خواهد شد.
در ادامه نیز حجت الإسلام والمسلمین احمد سیاح صالحی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه رامشیر ، کلیه بسیجیان را به حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات که یک تکلیف شرعی می‌باشد دعوت کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار