فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام خبر داد:
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: در آستانه ولادت حضرت فاطمه (س) مراسم اهدای ۳۱۳ مورد جهیزیه به زوج‌های جوان را داشتیم که این را در دهه مقاومت به یاد حاج‌قاسم که همواره در کنار مردم بود و در حوادث، سیل و زلزله و مردم را همراهی می‌کرد به زوج‌های جوان ایلامی اهدا شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۲۴۶
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار جمال شاکرمی روز دوشنبه در مراسم اهدای ۳۱۳ جهیزیه به زوج‌های جوان گفت: در آستانه ولادت حضرت فاطمه (س) مراسم اهدای ۳۱۳ مورد جهیزیه به زوج‌های جوان را داشتیم که این را در دهه مقاومت به یاد حاج‌قاسم که همواره در کنار مردم بود و در حوادث، سیل و زلزله و مردم را همراهی می‌کرد به زوج‌های جوان ایلامی اهدا شد.

 

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام خاطرنشان کرد: تاکنون ۳ هزار و ۵۵ جهیزیه بین زوج‌های جوان اهدا شده که در سال آینده یک هدف‌گذاری کامل‌تری را با همکاری بهزیستی، کمیته امداد و نیازمندان انجام خواهیم داد تا حداقل در سال دو بار این برنامه را انجام دهیم.

 

 وی بیان داشت: این جهیزیه‌ها از طرف رهبر انقلاب اهدا شده و به زوج‌های جوان هدیه داده شده است و یک هدیه معنوی مادی بی‌منت و بی‌مزد است

 

 شاکرمی گفت: در برای این جهیزیه دقت صورت‌گرفته تا افرادی انتخاب شوند که به آن نیاز داشته باشند و همه مناطق در استان ایلام برای ما یکسان است و مهم این است که این جهیزیه به دست افراد نیازمند برسد.

 

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام تصریح کرد: این جهیزیه‌ها نتیجه سیره حضرت فاطمه (س) و تفکر حاج‌قاسم سلیمانی است که زوج‌های جوان باید با احترام به همدیگر قدر چیزهایی را که در زندگی دارند بدانند و در زندگی قناعت داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار