مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، از برگزاری اولین جشنواره «کارمند تراز مکتب حاج قاسم» در شهرستان زاهدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۷۳۱۲
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، حسن نکویی از برگزاری اولین جشنواره کارمند تراز مکتب حاج قاسم در شهرستان زاهدان خبر داد و گفت: این جشنواره با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین کشور، جمعی از مسئولین، خانواده شهدا، کارمندان بسیجی هم اکنون در محل سینما هلال زاهدان در حال برگزاری که در این مراسم از مدیران کل فرماندهان پایگاهها و کارمندان تراز مکتب حاج قاسم تجلیل خواهد شد.

مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان ضمن برشماری خصوصیات بارز سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که سردار سلیمانی انسانی مؤمن عاشق خداوند، فردی پیشرو، پیشتاز و خدا باور بود گفت: حاج قاسم اقیانوسی از ارادت و دریای بیکرانی از معرفت بود و یک عمر به صورت مؤمنانه، خالصانه و عاشقانه در این راه گام برداشت که باید برای همگان الگو قرار گیرد.

وی ادامه داد: به سبب خلوص نیت خداوند وی را به سعادت در دنیا و آخرت با شهادت فی سبیل الله نائل کرد، و ما با برگزاری این جشنواره تلاش می‌کنیم شرمنده شهدا نباشیم.

ارسال نظرات