خبرهای داغ:
بتن ریزی دو مخزن مجتمع آبرسانی دهناش با اجرای قرارگاه محرومیت زدایی منطقه‌ای سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پایان یافت.
کد خبر: ۹۵۶۷۳۲۲
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیرعامل شرکت آبفا‌ی استان گفت: بتن ریزی مخزن ذخیره آب ۵۰۰ متر مکعبی تعادلی که به عنوان مخزن اصلی این طرح آبرسانی است و همچنین مخزن ۲۰۰ متر مکعبی روستای محمدآباد دهناش از این مجتمع آبرسانی انجام شد.

محمد کریمی افزود: آب مورد نیاز مردم در این مجتمع ابتدا از چاه به مخزن تعادلی ۵۰۰ متر مکعبی و مجدد از مخزن اصلی به مخازن روستا‌ها بالا دست توسط ایستگاه پمپاژ دوم تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: کارفرمای این مجتمع آبرسانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری و مجری طرح قرارگاه محرومیت زدایی منطقه‌ای سیدالشهداء (علیه السلام) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

مدیرعامل شرکت آبفا‌ی استان گفت: با تکمیل مرحله یک این طرح آبرسانی روستا‌های محمد آباد دهناش، ترکی سفلی، دره باغ، ترکی علیا، بزگ آباد، ترکی وسطی، رباطک، مهدی آباد، کسری، هوشوت و تیک از آب آشامیدنی سالم، بهداشتی و پایدار بهره مند می‌شوند.

کریمی افزود: این طرح آبرسانی پس از تکمیل در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ بیش از ۲هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت ساکن و عشایر این منطقه را از نعمت آب آشامیدنی بهره مند می‌کند.

وی اعتبار پیش بینی شده برای این طرح آبرسانی روستایی که جز طرح‌های محرومیت زدایی است را حدورد ۱۸ میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش بسیج؛ منطقه دهناش در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ و ۲۰۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

ارسال نظرات