نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه های تربت حیدریه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره تلاش می کنند تا این انقلاب را با ایجاد ناامیدی در میان مردم دچار مشکل کنند.
کد خبر: ۹۵۶۷۳۳۸
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از زاوه، حجت الاسلام صافدل در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که با رویکرد مقاومت و امید در محل سالن اجتماعات ستاد شبکه بهداشت و درمان زاوه برگزار شد، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب یک نقشه راه برای آینده ایران اسلامی است. این بیانیه بر ۲ محور مقاومت و امید استوار شده مقاومت به معنای ایستادگی در برابر دشمنان و امید به معنای اعتقاد به داشتن آینده روشن است.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی همواره تلاش می کنند تا این انقلاب را با ایجاد ناامیدی در میان مردم دچار مشکل کنند. اما ملت ایران با پیروی از ولایت فقیه و با توکل به خداوند متعال، همواره در برابر این توطئه ها ایستادگی کرده و خواهد کرد.

داود ایل بیگی، مدیر شبکه بهداشت و درمان زاوه نیز  در این همایش بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب یک سند راهبردی مهم برای نظام اسلامی است و توجه به سر فصل ها و دستورالعمل های آن در برنامه ریزی ها و چشم انداز بلند مدت کشور گره گشا خواهد بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها