مسئول بسیج رسانه سیستان و بلوچستان گفت: در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره دلاورمردان ۸ سال دفاع مقدس، خبرنگاران سیستان و بلوچستان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۶۷۳۹۶
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

پوریا یاسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در زاهدان اظهار کرد: راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره دلاورمردان ۸ سال دفاع مقدس، حفظ ارزشهای دوران دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و تقویت باورهای دینی و انقلابی اهالی رسانه و همچنین بازدید از محل عملیات و عروج شهدای استان این کاروان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در این برنامه زیارتی اهالی رسانه که در فراخوان مربوطه ثبت نام میکنند، حضور دارند؛ اظهار کرد: لازم به ذکر است که از ظرفیت راویان دفاع مقدس و تحلیلگران سیاسی در راستای پاسخگویی به شبهات و تبیین دستاوردهای دفاع مقدس استفاده خواهد شد.

مسئول بسیج رسانه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این کاروان ۲۳ دی ماه حرکت می‌کند گفت: امیدواریم که بتوانیم در اعزام‌های بعدی ظرفیت بیشتری از اهالی رسانه را به مناطق عملیاتی اعزام کنیم.

وی با بیان اینکه ثبت نام تا روز جمعه ۱۵ دی ماه ادامه داشته و خبرنگاران در قالب یک اتوبوس به این اردو اعزام میشوند، گفت: اصحاب رسانه برای ثبت نام به خیابان خرمشهر - مجتمع فرهنگی اشراق -سازمان بسیج رسانه استان مراجعه کرده و یا مشخصات خود را به شماره تماس ۰۹۳۹۶۹۲۴۳۷۲ ارسال کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار