همزمان با نهضت خدمت مومنانه در سراسر کشور به یاد حاج قاسم سلیمانی، سی و ششمین مرحله رزمایش کمک های مؤمنانه با توزیع 3هزار بسته معیشتی،150سری جهیزیه، آزادی 12زندانی و افتتاح30پروژه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۳۹۸
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت:  همزمان با نهضت خدمت مومنانه در سراسر کشور به یاد حاج قاسم سلیمانی، سی و ششمین مرحله رزمایش کمک های مؤمنانه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری افزود: به همین مناسبت 150 سری جهیزیه کامل به نو عروسان نیازمند استان چهارمحال و بختیاری اهدا می شود.

وی ادامه داد: در این رزمایش 3هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری که قبلا در بانک اطلاعاتی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ثبت نام شده اند، توزیع می شود.

سردار اکبری گفت: همچنین 30 پروژه محرومیت زدایی و عمرانی در سطح استان چهارمحال و بختیاری افتتاح می شود و تعداد 12 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد توسط مجموعه سپاه در این ایام آزاد می شوند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: از بدو شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون، مبلغ یکهزار و 320 میلیارد تومان کمک در قالب رزمایش های کمک های مؤمنانه جمع آوری و بین نیازمندان استان چهارمحال و بختیاری توزیع شده که جا دارد از مردم ولایتمدار، نهادهای حمایتی و فرمانده محترم کل سپاه و ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفین تشکر کنم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام هم، گفت: پروژه های محرومیت زدایی و عمرانی که در این ایام افتتاح می شوند در زمینه مسکن محرومان، جاده و غسالخانه است.

سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی افزود: در برنامه های آتی نیز در قالب قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی علیه السلام، ساخت مسکن مددجویان، آبرسانی شرب و کشاورزی، امنیت غذایی و سامان دهی حاشیه شهرها و ... را در دستور کار داریم.

وی با  اشاره به توزیع 3هزار بسته معیشتی در این روز بین نیازمندان استان چهارمحال و بختیاری به یاد شهید القدس، حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: این بسته های معیشتی شامل؛ برنج، روغن، ماکارانی، رب گوجه، عدس، لپه می باشد.

مسئول بسیج سازندگی استان، اهدای 150 سری جهیزیه به زوج های نیازمند، آزادسازی 12 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و افتتاح 30 پروژه محرومیت زدایی و عمرانی به همراه 3هزار بسته معیشتی را در راستای نهضت خدمت مؤمنانه در سراسر کشور به یاد حاج قاسم دانست که در استان چهارمحال و بختیاری تحت عنوان مرحله سی و ششم رزمایش کمک های مؤمنانه در حسینیه امام خمینی(ره) تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

ارسال نظرات