تکمیل بیمارستان نجف زاده نیازمند 1000 میلیارد تومان اعتبار است

استاندار اردبیل گفت: احداث بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی نجف زاده که شروع عملیات احداث آن بعد از سفر رئیس جمهور به اردبیل آغاز شد، برای تکمیل نیارمند یک هزار میلیارد تومان اعتبار است.
کد خبر: ۹۵۶۷۴۲۳
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

تکمیل بیمارستان نجف زاده نیازمند 1000 میلیارد تومان اعتبار است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سیدحامد عاملی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی نجف‌زاده که به همراه معاون اجرایی رئیس جمهور انجام شد، اظهار کرد: استان اردبیل از نظر زیرساخت‌های بیمارستانی وضعیت مناسبی ندارد و نیاز است در این حوزه اقدامات اساسی صورت گیرد.

وی افزود: بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی نجف زاده که شروع عملیات احداث آن بعد از سفر ریاست جمهوری به اردبیل آغاز شد، اکنون برای تکمیل نیارمند یک هزار میلیارد تومان بودجه است.

 

استاندار اردبیل ادامه داد: قبل از سفر رئیس جمهور این پروژه فقط یک گودال بزرگ بود که خاک‌برداری شده بود و پس از مصوبات سفر٬ در حال حاضر پیشرفت ۲۰ درصدی دارد و در آستانه کامل شدن سازه‌های ۲ طبقه آخر این پروژه قرار داریم.

عاملی تصریح کرد: منابع مورد نیاز پروژه باید از طریق اختصاص ۱۰۰ درصدی بودجه ۱۰۳ میلیارد تومانی خود بیمارستان و هم‌چنین منابع از طریق ماده ۵۶ و ۳۶ تأمین شود و به زودی شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

خط دوم انتقال گاز چلوند - اردبیل سال آینده افتتاح می‌شود

استاندار اردبیل هم چنین با اشاره به احداث خط دوم انتقال گاز چلوند - اردبیل گفت: باتوجه به قرار گرفتن استان اردبیل در آخر خط گازرسانی کشور، مشکلاتی در حوزه افت فشار گاز در حوزه صنعتی و خانگی وجود دارد.

عاملی تصریح کرد: عملیات اجرایی خط دوم انتقال گاز چلوند - اردبیل در دست انجام است که سال آینده این پروژه مهم به بهره‌برداری خواهد رسید و مشکلات افت فشار گاز استان اردبیل در حوزه‌های صنعتی، خانگی و گلخانه‌ای رفع شده و گام مهمی در توسعه حوزه صنعتی و کشاورزی انجام خواهد شد.

ارسال نظرات