فرمانده سپاه استان البرز:

حاج قاسم تربیت یافته مکتب حضرت زهرا (س) بود مرگ در بستر جفا در حق سردار سلیمانی بود

 فرمانده سپاه استان البرز در پیامی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی ، گفت :حاج قاسم تربیت یافته مکتب حضرت زهرا (س) بود و مرگ در بستر جفایی بزرگ در حق او بود .
کد خبر: ۹۵۶۷۴۴۰
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه استان البرز، در پیامی ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و میلاد امام خمینی (ره)، یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.

حاج قاسم تربیت یافته مکتب حضرت زهرا (س) بود مرگ در بستر جفا در حق سردار سلیمانی بود

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تقارن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، میلاد امام خمینی (ره) و چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تقارن مبارکی است، چنانچه همانگونه که حضرت زهرا (س)؛ ولی امر عصر خویش را شناخت، به او وفادار بود و در راه تبیین ارزش‌های او جانفشانی کرد؛ سردار سلیمانی نیز این چنین کرد و در برابر، ولی فقیه زمان خود همان خط مشی حضرت زهرا (س) را مورد پیگیری قرار داد.

سردار سلیمانی که قهرمانی کم نظیر و دلاوری از جنس عشق و حماسه بود، عظمتش را مرهون ایمان و معرفت ناشی از تلمذ در مکتب حضرت زهرا (س) و شاگردی در محضر امامین انقلاب اسلامی بود.

وی که همواره ذکر یا زهرا (س) بر لب داشت با تکیه بر سلاح ایمان، هرگز مقهور سلاح و تجهیزات دشمن نشد و این چنین بود که حاج قاسم و یارانش از دفاع مقدس تا جبهه مقاومت همواره ناممکن‌ها را ممکن ساختند و برای مردم ایران اسلامی و آزادگان جهان عشق، امید و عظمت آفریدند.

حاج قاسم فرمانده‌ای مقتدر، دلاور و شجاع در برابر مستکبران و ظالمان عالم بود؛ فرمانده‌ای که دشمنان حتی از ابهت نامش نیز می‌هراسیدند، اما او در میدان خدمت به مردم یک بسیجی جهادگر و مردمی بود که با فروتنی و اخلاص؛ خدمت به خلق خدا را عبادتی برای خود می‌دانست و از هر فرصتی برای خدمت به آن‌ها بهره می‌گرفت.

وی که شرط شهید شدن را شهید بودن می‌دانست، سال‌ها ادامه دهنده راه شهدا بود و در راه خدمت به مردم و دفاع از انقلاب اسلامی خود را سرباز نظام می‌دانست و به این عنوان افتخار می‌کرد.

سردار سلیمانی ابرمردی بود که تمام عمر در میدان دفاع از انقلاب اسلامی حاضر بود و مرگ در بستر، مرگ کوچکی برای چنین مرد بزرگی بود؛ وی اگر به مرگ طبیعی جان می‌سپرد در حقش جفا می‌شد چرا که زیبنده علمدار سپاه اسلام، شهادت بود و این عاقبت خیر روزی سرداری بود که تمام عمر در راه خدمت به مردم، نظام و انقلاب؛ لباس سبز پاسداری بر تن داشت و شهادت و محشور شدن با امام حسین (ع) صاحب این لباس مقدس برای او افتخار بزرگی بود.

دشمن زبون البته حتی از رویارویی با حاج قاسم در میدان نبرد می‌هراسید و به ناجوانمردی او را به شهادت رساند، اما راه حاج قاسم‌ها ادامه دارد و نسل سلیمانی در راه است.

در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت معرفی مکتب شهید سلیمانی به نسل جوان، بر خود به عنوان یک سرباز کوچک مکتب حاج قاسم؛ وظیفه می‌دانم میلاد با سعادت حضرت زهرا (س)، روز زن و مادر را به زنان ایران اسلامی و استان البرز تبریک بگویم و به آن‌ها سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت مقام مادر را یادآور شوم چرا که امروز دشمنان می‌کوشند با تغییر سبک زندگی سرشار از مهر، پاکی و اخلاق ایرانیان، مادر بودن، فرزند آوری و حتی ازدواج را به عنوان یک ضد ارزش به زنان و دختران عفیف ایران اسلامی معرفی کنند تا مهر مادری این عطیه بزرگ الهی به بشریت از آن‌ها دریغ شود و کانون گرم و پر مهر خانواده ایرانی به به انواع فساد‌ها و روابط خارج از ازدواج آلوده شود تا جمعیت ایران اسلامی از بستر این تهاجم فرهنگی و تغییر سبک زندگی رو به اضمحلال و نابودی بگذارد.

دراین میان دختران و زنان پاکدامن ایران اسلامی به عنوان یک مسئولیت بزرگ تاریخی با الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا (س) باید بستر ساز نسلی تاریخ ساز و با ایمان باشند، نسلی، چون نسل سلیمانی‌ها که ظالمان جهان از سایه آن‌ها می‌هراسند و آزادگان جهان به آن می‌بالند.

سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز

ارسال نظرات
پر بیننده ها