خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به جایگاه ویژه زنان در جهان اسلام گفت: آرایش عظیم در شرق مدیترانه که به همت شهید قاسم سلیمانی و سید رضی موسوی ایجاد شده بود رژیم اسرائیل را به هراس انداخت.
کد خبر: ۹۵۶۷۵۱۶
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار منصور شوقانی در مراسم چهارمین سالگرد سپهبد شهید قاسم سلیمانی و بزرگداشت سردار شهید سیدرضی موسوی چاشمی اظهار داشت:شهید قاسم سلیمانی و شهید سید رضی موسوی بیش از سه دهه در جبهه مقاومت و بالغ بر چهار دهه مجاهدت در دفاع مقدس و حریم ولایت ثابت قدم بودند و امروز شاهد هستیم که بخش وسیعی از جبهه مقاومت در شرق مدیترانه در سوریه و لبنان یک آرایش عظیم جهانی داشتند.
وی خاطر نشان کرد: با مقاومت و مجاهدت ،ایثارگری رزمندگان جبهه مقاومت ، هدایتگری و فرماندهی فرماندهان سرافراز اسلام این هدایت صورت می گیرد.
فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه در آستانه سالروز ولادت حضرت زهرا(س) قرار داریم، افزود: جایگاه زنان در رویکرد اسلام جایگاهی والا و ویژه است.
وی ضمن قدر دانی از ایثارگری ها و حمایت های معنوی همسران شهدا گفت: همسر و دختر شهید سید رضی موسوی به تاسی از حضرت زهرا(س) و سالار شهیدان این نهضت را همراهی کردند و با این شهید بزرگوار ۴۰ سال مهاجرت کردند و امروز جهت دار بودن این حرکت عظیم در جبهه مقاومت را مدیون زحمان خانواده شهدا از جمله شهید موسوی هستیم.
شوقانی با بیان اینکه امروز باری دیگر با شهدا به ویژه شهید سید رضی موسوی و شهید قاسم سلیمانی هم پیمان می شویم یادآور شد: همه ما باید در راستای جبهه مقاومت و اعتلای انقلاب اسلامی در جهان اسلام سربازی ولایت را برعهده داشته باشیم.
خاطر نشان می شود مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یادبود شهید سید رضی موسوی صبح امروز در سمنان برگزار شد.
گفتنی است: این مراسم به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت شهادت سید رضی موسوی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام مرتضی مطيعی نماینده ولی فقیه در استان، مهندس سید محمدرضا هاشمی استاندار، سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) و جمعی مسئولان و اقشار مختلف مردم سمنان بهمراه تجلیل از خانواده معظم شهید سید رضی موسوی در حسينيه شهدای گمنام ستاد سپاه استان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار