خبرهای داغ:
به نیت حاج قاسم صورت می‌گیرد؛

دوخت رایگان لباس در مناطق محروم حاشیه شهر ایلام

یک تیم جهادی به نیت حاج قاسم و همزمان با ایام سالگرد شهادت این سردار، اقدام به دوخت رایگان لباس های زنانه در مناطق محروم حاشیه شهر ایلام می کند.
کد خبر: ۹۵۶۷۵۱۷
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵

دوخت رایگان لباس در مناطق محروم حاشیه شهر ایلام

با فرا رسیدن ایام سالگرد شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی و هفته مقاومت، گروه های جهادی بسیج در اقصی نقاط کشور به ارائه خدماتی به مردم مناطق محروم به نیت حاج قاسم و به یاد او مشغول هستند که یکی از این فعالیت ها را می توان دوخت رایگان لباس زنانه در مناطق محروم حاشیه شهر ایلام عنوان کرد.


زینب جعفرزاده به عنوان یکی از اعضای گروه جهادی شهیده والیه میرزابیگی در شهر ایلام است که با اشاره به شروع کار این گروه جهادی به خبرگزاری بسیج گفت: در سال ۱۳۹۴ با عنوان گروه جهادی شهیده والیه میرزابیگی شروع به کار کردیم که از جمله فعالیت های گروه جهادی، توزیع و پخت مواد غذایی گرم (سه شنبه های مهدوی)، افتتاح مرکز نیکوکاری سفیر رحمت و خدمات رسانی به مردم، تاسیس کارگاه خیاطی طرح نو و غیره بوده است که از برکات ویژه این گروه می توان به فعالیت دهه هشتادی ها در آن اشاره داشت.


زینب جعفرزاده در خصوص تصمیم این گروه جهادی برای انجام کاری به نیت حاج قاسم گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی، عمر با برکت خود را در دفاع از عزت، اقتدار و امنیت ملت بزرگ ایران، مظلومان جهان به ویژه کشورهای اسلامی و محور مقاومت صرف و در نهایت در راه اعتلای اسلام، قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) جان خود را به پیشگاه حضرت حق و به تأسی از سالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین (ع) فدا کردند.


وی ادامه داد: گروه جهادی شهیده والیه میرزابیگی به یاد حق خواهی ایشان از مظلومان، پویش نذر حاج قاسم را برای دستگیری از نیازمندان محله ی کارخانه نمک اجرا خواهد کرد.


جعفرزاده افزود: هر کس که پارچه ای در خانه داشته و یا نذر کرده باشد، به ما تحویل داده و ما نیز در روز اجرای طرح، برای بانوان نیازمند شناسایی شده، لباس هایی دوخته و به آنان تحویل می دهیم.


وی با اشاره به تلاقی روز شهادت حاج قاسم و میلاد حضرت فاطمه (س) گفت: به دلیل این تلاقی دوست داشتیم تا هدیه ای را به مادران نیازمند تقدیم کنیم و همین موضوع، ایده دوخت لباس را به خاطرمان آورد.


عضو گروه جهادی شهیده والیه میرزابیگی با اشاره به شخصیت ویژه حاج قاسم سلیمانی گفت: از آن روزی که ایشان به شهادت رسیدند، دیگر کسی از ته دل نخندیده است. بعد از شهادتشان بود که همه مردم ایران فهمیدند که سلیمانی که بود و چه کرد و حال هم می توان نبود ایشان را به خوبی حس کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار