خبرهای داغ:
مراسم گرامیداشت هفته نهضت سوادآموزی و بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان لالی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۶۷۵۲۶
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج لالی:
مراسم گرامیداشت هفته نهضت سواد آموزی و چهارمین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور جمعی از مسئولین شهرستان لالی برگزار گردید.

ابراهیمی ، ریاست محترم آموزش و پرورش شهرستان لالی بیان کرد : “هفته سواد آموزی” فرصتی ارزشمند است تا با گرامیداشت این نهضت بزرگ، اقدامات لازم و مکمل در راستای افزایش باسوادی جامعه که یکی از شاخص های مهم توسعه فرهنگی و انسانی است صورت گیرد.

وی در ادامه افزود : خداوند متعال در سوره مبارکه بقره می‌فرماید گمان نکنید کسانی که در راه خدا کشته شده‌اند مردگان هستند، بلکه زندگانی هستند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. حقیقت این است که حاج قاسم فقط یک فرمانده ایرانی نبوده است بلکه ایشان یک فرمانده جهانی بودند،کسی که شخصیت انقلابی و مبارزه گر داشتند. ایشان محدود به جغرافیا و مرز نمی‌شدند بلکه فرامرزی به حساب می‌آمدند.

وی با اشاره به همبستگی امت اسلامی و ملت ایران در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام، اظهار کرد: حضور یکپارچه مردم در ۹ دی نشان داد که همه اقشار ملت از هر سلیقه‌ و هر صنفی در جایی که ارزش‌های انقلاب، نظام جمهوری اسلامی و در راس آن رهبری معظم انقلاب مورد توطئه و تهاجم دشمنان قرار بگیرند یکپارچه به میدان می‌آیند.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسینی با اشاره به روحیه جهادی حاج قاسم بیان کرد:
سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان مدافع انقلاب، روحیه جهادی بسیار بالایی داشت ، ایشان برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدهای خارجی و داخلی تا آخرین لحظات زندگی خود متعهد به اهداف خود بود.

وی در ادامه افزود :
حاج قاسم برای خدمت به انقلاب اسلامی و حمایت از مظلومین، به ویژه در جبهه‌های مبارزه علیه تروریسم و تهدیدهای امنیتی، تلاش فراوانی کرد. ایشان نمادی از روحیه جهادی و ایمان ثابت و پایدار میباشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها