خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه نینوا:

شهید سلیمانی یک الگو برای تمام دنیاست/ امروز نقش مقاومت در تحولات منطقه بسیار پررنگ است

سرهنگ پاسدار مجید زمانی گفت: حاج قاسم تربیت یافته مکتب دفاع مقدس است وهمیشه برای شهادت گریه می کرد و غبطه می خورد که چرا تا کنون به این فیض عظیم نائل نشده بود.
کد خبر: ۹۵۶۷۵۳۶
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴

شهید سلیمانی یک الگو برای تمام دنیاست/ امروز نقش مقاومت در تحولات منطقه بسیار پررنگ است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار مجید زمانی معاون اجرایی سپاه نینوا در برنامه شبانگاهی سیمای مرکز گلستان به مناسبت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: وقتی شخصیت وجودی حاج قاسم را بررسی می کنیم می بینیم در همه ابعاد یک الگویی برای همه ماست. نه فقط برای ما بلکه در همه دنیا بعنوان یک الگو مطرح است.

وی با اشاره به ارادت این شهید بزرگوار به حضرت زهرا(س) افزود: ایشان علاقه خاصی به حضرت زهرا(س) داشتند تا حدی که خانه خود در شهر کرمان را به بیت الزهرا تبدیل کردند.

معاون اجرایی سپاه نینوا اظهار داشت: امروز نقش مقاومت در تحولات منطقه بسیار پررنگ است و تشکیل بسیج مردمی در یمن، عراق سوریه و لبنان نشان از مکتب حاج قاسم دارد. در این مسیر اگر می‌خواهیم به آرمانهایمان برسیم باید مانند سردار همیشه در وسط میدان باشیم.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: حاج قاسم تربیت یافته مکتب دفاع مقدس است وهمیشه برای شهادت گریه می کرد و غبطه می خورد که چرا تا کنون به این فیض عظیم نائل نشده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار