زنجان-پدر شهید هادی طارمی بااشاره به اینکه در بیشتر ماموریت ها هادی در کنار سردار سلیمانی بود و شیفته منش و معنویت حاج قاسم بود،خاطرنشان کرد:هادی مثل پدر حاج قاسم را دوست داشت و کنار سردار خیلی آرامش داشت و سعی میکرد رفتار و منش خود را بیشتر از پیش شبیه ایشان کند.
کد خبر: ۹۵۶۷۵۸۶
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ بامداد روز ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ بود که شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس از فرماندهان مقاومت، به همراه ۸ نفر از همراهانشان در حمله بالگرد‌های آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

یکی از افرادی که در کنار حاج قاسم به شهادت رسید، هادی طارمی محافظ ایشان بود که ۹ سال در تیم حفاظتی سردار دل‌ها حضور داشت.

شهید هادی طارمی متولد سال ۱۳۵۸ در زنجان بوده که از این شهید بزرگوار دو دختر بنام محیا و هانیه به یادگار مانده است.


در سالروز شهادت شهید طارمی خبرنگار بسیج گفتگویی با پدر این شهید بزرگوار ترتیب داده است که در ادامه می‌خوانید...

محمدرضا طارمی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان با بیان اینکه پسرم هادی نمونه فرزند صالح و خلف بود، گفت:هادی همیشه به من و مادرش احترام خاصی قائل بود و در گفتار و رفتارش دقت فراوانی داشت تا مبادا کسی را برنجاند.



وی با اشاره به اینکه ۸ پسر دارم و ۲ نفر از آن‌ها به فیض شهادت نائل آمدند، افزود:بقیه فرزندانم نیز فدای رهبر و انقلاب چرا که چه افتخاری بالاتر از اینکه بچه هایت در راه اسلام و نظام فدا شوند.

طارمی بابیان اینکه پیکر برادر بزرگتر هادی، یعنی شهید جواد طارمی را ۱۱ سال بعد از شهادت و مفقودی به یادگار آوردند که همین امر منشا تحولات روحی و معنوی درهادی شد، افزود:پس از آن هادی نیز ادامه دهنده راه برادر بوده و به دنبال شهادت بود بنابراین به استخدام سپاه قدس درآمد.

پدر شهید هادی طارمی بااشاره به اینکه در بیشتر ماموریت‌ها هادی در کنار سردار سلیمانی بود و شیفته منش و معنویت حاج قاسم بود، خاطرنشان کرد:هادی مثل پدر حاج قاسم را دوست داشت و کنار سردار خیلی آرامش داشت و سعی میکرد رفتار و منش خود را بیشتر از پیش شبیه ایشان کند.



وی در پایان بابیان اینکه انقلاب اسلامی از امثال هادی‌ها فراوان دارد، یادآور شد:با وجود، ولی فقیهی، چون رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و جوانان انقلابی، دشمن هیچگاه نمی‌توانند به اهداف شوم دست پیدا کرده و ذره‌ای به نظام و انقلاب خدشه وارد کنند.

ارسال نظرات