سردار شریف در مشهد:

پردۀ فضای مجازی صهیونیست ها در فضای حقیقی دریده شد/ به شهید همت ها و باکری ها در عرصه رسانه نیاز داریم

پردۀ فضای مجازی صهیونیست ها در فضای حقیقی دریده شد/ به شهید همت ها و باکری ها در عرصه رسانه نیاز داریم
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران با تاکید براینکه مکتب حاج قاسم سلیمانی، همان مکتب حضرت زهرا(س) و سلاله پاکش حضرت روح الله است، گفت: امروز به شهید همت ها و باکری ها برای بیان صادقانه واقعیت در عرصۀ رسانه نیاز داریم.
کد خبر: ۹۵۶۷۷۱۹
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف در آیین افتتاح خبرگزاری بسیج خراسان رضوی و گروه تلویزیونی سپاه امام رضا علیه السلام که همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، امام خمینی(ره) و چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، اظهارکرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی، همان مکتب حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و سلاله پاکش حضرت روح الله است.

وی ادامه داد: مردم و جوانان کشور عزیزمان در دوران انقلاب و دفاع مقدس به دلیل نفس گرم امام خمینی(ره) ایثارگرانه پای کار انقلاب و نظام مقدس اسلامی بوده و هستند و خداوند هم به پای کار بودن مردم به نظام برکت و عزت مضاعفی به ما اعطا داده است.

وی تصریح کرد: امیدوارم فضای جامعه به گونه ای پیش برود که فرهنگ دفاع مقدس به معنای واقعی کلمه در جامعه جاری و ساری باشد، آن فضایی که همه تلاش می کنندخودشان نباشند و نظام اسلامی سر پا باشند، خودشان نباشند ولی آرمان های انقلاب پیش برود و سر زنده باشد.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: اگر همان خمیر مایه اصلی و همان بذل و بخشش عمومی در فضای کشور ما حاکم شود همانند گام اول انقلاب توفیقات زیادی حاصل می شود که این به برکت رهنمودهای داهیانه امامین انقلاب از ابتدای این نهضت تا امروز که در آستانه گام دوم انقلاب قرار گرفتیم و با این روحیه ایثار و شهادت دشمنان به گرد ما هم نمی رسند.

سردار شریف با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در فضای حقیقی بسیار قدرتمند هست، گفت: دو فضا داریم، فضای حقیقی و فضای مجازی، در فضای حقیقی به اعتبار قرآن کریم به عنوان آخرین کتاب آسمانی، پیامبر اعظم(ص) به عنوان آخرین فرستاده الهی، نه تنها برای مسلمانان بلکه برای جهانیان به واسطه داشته های حقیقی منحصر به فرد هستیم.

وی با اشاره به ضرورت جبران ضعف ها و تلاش برای حضور قدرتمند در فضای مجازی تاکید کرد: در این فضا دشمن توانمند و بزرگ جلوه داده شده و نمونه آن همان رشد بادکنکی  است که صهیونیست ها در فضا مجازی برای خود ساخته اند و به عنوان یک رزیم شسکیت ناپذیر و غیر قابل نفوذ معرفی شده است اما خدا انها را رسوا و خوار و ذلیل می کند.

وی بیان کرد: امروز صهیونیست ها از پرده فضای مجازی بیرون کشیده شدند و پرده فضای حقیقی آنان رو شد به طوریکه در عرصه های نظامی، امنیتی، اطلاعاتی، رسانه و به ویژه حوزه حساس اقتصادی توامان شکست مفتضحانه ای خوردند و امروز شاهد عملیات بزرگ غرور آفرین طوفان الاقصی در آن سرزمین مقدس هستیم .

وی تاکید کرد: امروز مردان ما در میدان رزمی، دفاعی، امنیتی کاری کردند که همه دنیا به آن اعتراف دارند، اما باید بپذیریم همانند شهید همت ها و باکری های دیگری در عرصه رسانه نیاز داریم تا تصویر واقعی از انقلاب و آرمان های مقدس را به نسل جدید منتقل نمایند و در این جنگ  شناختی، رسانه ای و عملیات روانی مانع به انحراف کشیدن جوانان عزیزمان باشیم و رسانه ها هم صادقانه و از سر دلسوزی قوت و ضعف های را توامان بیان نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار