خبرهای داغ:
شاهرود_ کانون بسیج رسانه شهرستان‌های شاهرود و میامی در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان بر تاثیرگذار بودن مکتب حاج قاسم و ترس دشمنان از این موضوع تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۶۷۷۶۶
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱

ترش دشمنان از مکتب حاج قاسم با اقدام تروریستی در کرمان تایید شدبه گزارش خبرنگار بسیج، بسیج رسانه شهرستان‌های شاهرود و میامی در پی حادثه تروریستی کرمان و شهید و مجروح شدن زائران سردار دل‌ها بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
«انما جزاء الذین یحاربون الله ورسوله ویسعون فی الارض فسادا ان یقتلو اویصلبوا اویقطع ایدیهم وارجلهم من خلاف او ینفوا من الارض وذلک لهم خزی فی الدنیا ولهم فی الاخره عذاب عظیم» مائده ۳۳
امروز در شرایطی از تاریخ جمهوری اسلامی ایران قرار داریم که به لطف رهبری حکمیانه مقام معظم رهبری، درخت انقلاب اسلامی آنچنان تنومند شده است که این امر برای خیلی از کشور‌های حامی تروریسم، قابل هضم نیست و متاسفانه همین دشمنان ملت، جنایتی را رقم زدند که هیچ گاه از ذهن و یاد این ملت فراموش نخواهد شد.  
ملت ایران سال هاست در برابر ظلم و ستم کشور‌های مغرض که همیشه قصد ضربه زدن به نظام عزیز جمهوری اسلامی را داشتند سرسختانه ایستاده و همیشه پاسخی دندان شکن و محکم به این کوردلان داده است.
این اقتدار و صلابت مدیون خون شهیدان و ایثارگران و مردم همیشه در صحنه‌ای است که با جان و خون و هستی خود، اقتدار و ایستادگی نظام جمهوری اسلامی را برقرار کرده اند.
دشمنان خارجی نظام و ملت ایران در پی ناکامی در مقابله با مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین و غزه و گروه مقاومت حماس، انتقام خود را در سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از زائران این شهید مقاومت گرفتند تا نشان دهند چقدر زبون و ترسو هستند که حتی از تاثیرات شهادت این سرباز ولایت هم هراس دارند و تلاش می‌کنند مکتب این سردار مقاومت را کمرنگ کنند، اما نمی‌دانند نوری که خدا روشن کرده را هیچ کس نمی‌تواند خاموش کند.
کانون بسیج رسانه شهرستان‌های شاهرود و میامی ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی و جنایتکارانه، به خانواده‌های شهیدان تسلیت گفته و برای کلیه مجروحین این حادثه آرزوی تندرستی دارد و مطمئنا این اقدامات در اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی و ملت شهید پرور خللی ایجاد نمی‌کند و سبب اضمحلال استکبار جهانی را سریعتر فراهم می‌آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها