خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا:

اخلاص شهید سلیمانی برگرفته ی مجاهدت با نفس و مجاهدت با دشمنان دین خدا بود

سردار سیدموسی حسینی گفت: اخلاص یکی از برجسته ترین شاخصه های شهید سلیمانی بود و این اخلاص برگرفته از مجاهدت این شهید والامقام با نفس و مجاهدت واقعی با دشمنان دین خدا است
کد خبر: ۹۵۶۷۷۸۱
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲

اخلاص شهید سلیمانی برگرفته ی مجاهدت با نفس و مجاهدت با دشمنان دین خدا بود

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرتیپ دوم پاسدار سید موسی حسینی ؛ جانشین فرمانده سپاه نینوا در دیدار با شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان گفت : با نگاه به زندگی شهید سلیمانی درمیابیم شهید سلیمانی یک عمر مجاهدت کرد و شهادت به دست بدترین انسان ها اجری بود که خداوند به ایشان داد.

جانشین فرمانده سپاه نینوا افزود : اخلاص یکی از برجسته ترین شاخصه های شهید سلیمانی بود و این اخلاص برگرفته از مجاهدت این شهید والامقام با نفس و مجاهدت واقعی با دشمنان دین خدا است.

سردار حسینی ضمن اشاره به وصیت شهید سلیمانی اظهار کرد : اولین درجه در مبحث درجات نظامی درجه " سرباز " است که تا " سپهبد و ارتشبد " ادامه پیدا می‌کند اما ایشان وصیت می کند روی سنگ قبرش هیچ عنوانی قید نشود و فقط عنوان " سرباز " پیش اسمش حک شود.

این مقام مسئول گفت : تلفیق "مدیریت حکمت" و "مدیریت عشق " برای شکل دهی " مدیریت جهادی " در گفتمان حاج قاسم مشهود بود و ایشان با به کارگیری این گفتمان نگاه " خلیفه الله " به آحاد مردم جامعه ما داشت. 

حسینی در پایان با اشاره به نبرد رزمندگان حماس با رژیم غاصب صهیونیستی خاطر نشان کرد : در این نبرد رزمندگان جبهه مقاومت در حال جهاد با رژیم غاصبی هستند که هیچ درکی از انسانیت ندارند و سبک مبارزه حماس منبعث از گفتمان شهید سلیمانی است که به دست فلسطینی ها را پر کرد و نبرد سنگ را به نبرد موشک و راکت ارتقا دا

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها