خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان در پی حادثه تروریستی کرمان

همدان-سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان در پی حادثه تروریستی شهر کرمان بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۶۷۸۰۷
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان در پی حادثه تروریستی شهر کرمان بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ‌ (آل عمران ؛١۶٩)

حادثه تلخ و تاسف‌بار تروریستیِ گلزار شهدای کرمان و مرقد پاک سردار دلها، که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از مردم عزیز و بیگناه گردید موجب تاثر و تالم عمیق قلبی است.

این جنایت هولناک ضمن اثبات اتحاد شوم میان گروه‌های تروریستی مزدور، دولت‌های مرتجع منطقه و استکبار جهانی و صهیونیسم پلید با محوریت آمریکا، بار دیگرحقانیت ومظلومیت ملت شریف ایران را به رخ جهانیان کشید و نشان داد دشمنان تحمل انسجام ملی حول مکتب شهید سلیمانی و حضور با شکوه مردم در مراسم سالگرد ایشان را ندارند.

این جنایت تروریستی بیانگر اوج درماندگی و حقارت آمران اصلی آن‌ است که به خیال باطل خود گمان می‌کنند، می‌توانند اراده پولادین مقاومت اسلامی  و حرکت راهبردی طوفان الاقصی را در نبرد با باطل سست کنند.

به کوری چشم دشمنان، خون شهیدان این جنایت، اتحاد مردم ایران و گستره مقاومت را بیش از پیش مستحکم خواهد کرد.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان ضمن گرامی داشت سالروز شهادت سردار دلها شهید سلیمانی، شهادت جمعی از زائران شهید القدس محضر حضرت حجه ابن الحسن(عج) و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)تبریک و تسلیت عرض نموده، این جنایت هولناک را محکوم و باردیگر با آرمان های امام راحل عظیم الشان (ره) و رهبر معظم انقلاب بیعت می کند و آمادگی خود را برای دفاع از اسلام، انقلاب و آرمان فلسطین اعلام می دارد.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات